Kuran-i kerimde beyan edildigine öre bazi ilahi kitaplarin seytan ve dostlari tarafindan tahrif edildigini müsahade ediyoruz. ilahi kitaplarin tahrif edilmesi meselesine girerken, seytan ve dostlarinin bu tahrifata neden gerek duydugunu tesbit etmemiz gerekecektir.
cünkü "tarih tekerrürdür" ifadesini, eylemlerden ziyade bu eylemlere yön veren zihniyetlerin bir tekerrürü olarak anlamaliyiz. bu nedenledir ki seytan ve dostlarini tanimaya calisirken, "seytan ve dostlarinin eylemlerinden ziyade onlarin meseleye yaklasim zihniyetlerini tesbit etmemiz gerekir" demistik. bu seytani zihniyetlerini tesbit edebilirsek, bu zihniyetlerden kaynaklanabilecek olan her türlü seytani eylemlere karsi uyanik olabiliriz
Nitekim gecmis dünya tarihini inceledigimiz zaman, ayni seytani zihniyetten kaynaklanan degisik eylem bicimleriyle karsilasiyoruz. bazi seytani eylemleri bilmelerine ragmen bu eylemlere yön veren seytani zihniyetleri tesbit edemeyen kimseler, bu seytani zihniyetlerden kaynaklanan yeni ve degisik eylemler karsisinda yenik düsmüslerdir.
seytan ve dostlarini tanimak, onlarin meselelere yaklasim zihniyetlerini tanimakla mümkündür. bu zihniyetleri tanidigimiz zaman, bu zihniyetlerden kaynaklanacak olan her türlü seytani eylemlere karsi uyanik olabilecegiz.
seytan ve dostlarinin ilahi kitaplardan rahatsizligi neydi? neden ilahi kitaplari tahrif etmek istediler?
cünkü "tarih tekerrürdür" ifadesini, eylemlerden ziyade bu eylemlere yön veren zihniyetlerin bir tekerrürü olarak anlamaliyiz. bu nedenledir ki seytan ve dostlarini tanimaya calisirken, "seytan ve dostlarinin eylemlerinden ziyade onlarin meseleye yaklasim zihniyetlerini tesbit etmemiz gerekir" demistik. bu seytani zihniyetlerini tesbit edebilirsek, bu zihniyetlerden kaynaklanabilecek olan her türlü seytani eylemlere karsi uyanik olabiliriz
Nitekim gecmis dünya tarihini inceledigimiz zaman, ayni seytani zihniyetten kaynaklanan degisik eylem bicimleriyle karsilasiyoruz. bazi seytani eylemleri bilmelerine ragmen bu eylemlere yön veren seytani zihniyetleri tesbit edemeyen kimseler, bu seytani zihniyetlerden kaynaklanan yeni ve degisik eylemler karsisinda yenik düsmüslerdir.
seytan ve dostlarini tanimak, onlarin meselelere yaklasim zihniyetlerini tanimakla mümkündür. bu zihniyetleri tanidigimiz zaman, bu zihniyetlerden kaynaklanacak olan her türlü seytani eylemlere karsi uyanik olabilecegiz.
seytan ve dostlarinin ilahi kitaplardan rahatsizligi neydi? neden ilahi kitaplari tahrif etmek istediler?
Yorum