Ynt: Kuran ve Ehl-i Beyt araşt. aşura makalesi.
Her gün aşura! Her Yer Kerbela.
Kuran ve Ehl-i Beyt araşt. aşura özel makalesi.
Hz. Adem ( a.s. )'ın Varisi
İmam Hüseyin (a.s.): 515
Evet İstesekte, İstemesekte Ahirette (yani) Mahşer’de
Görüşmeye Mecburuz Konumu:1
Kuran ve Ehl-i Beyt araştırmalarının çalışmalarındaki israrlarının sonucu üzerinde Ehl-i Sünnet alimlerince ve Türkiye Diyanet İşleri Vakfı Başkanlığının aralarındaki çelişkilerin yavaş yavaş gün ışığına çıkmalarına neden olmaktadır.
Bizim kendi araştırmalarımızda devamlı olarak İslam devletinin felesefi sentezisinin içinde oynanan oyunları ve Hz. Muhammed (s.a.v.)’in vefatlarından sonra İslam devletinin en üst düzeyine karşı bir inkilap darbesinin olduğunu istiadi ve askeri yönetimine el koyarak Hz. Muhammed (s.a.v.)’in vefatlarından sonra yerine yani imamet makamına tayin etmiş olduğu İmam Ali (a.s.)’ı Peygamber (s.a.v.)’in son veda hacında Gadir-i Hum denen mevkide Kur’an’ın Maide Suresinin 67.nci ilkeleri gereğini İmam Ali (a.s.) İslam devletinin başına geçirmesine nazaren O’nun vefatları sırasında bazı sahabı tarafından Ebu Bekr hilafet makamına getirilerek İslam devletinin anayasasının ihlal ederek inkilap yani cunta darbelerini yaptıklarının kanıt ve belgeleriyle gösterdiğimiz halde bize karşı çıkmaları ile meşruleşmiş Ehl-i Sünnet alimlerinin kendi aralarında böyle gerçek olaylarla ipatlamış bulunmaktayız.
Allah’a şükürler olsun ki, Ehl-i Sünnet’te kendi aralarında menfaat icabları gereği aralarındaki anlaşmamazlıkları baş göstermesi nedeniyle mahşer buluşuruz kavgaları ile gündem konusu haline gelmiştir.
Kur’an ve Ehl-i Beyt araştırmalarında da belirttiğimiz gibi Hz. Peygamber (s.a.v.)’in vefatlarından sonra hiçbir mevki ve mertebede bulunmayan Ömer bin Hattab vasıtasıyla bazı sahabeleri toplayarak Hz. Peygamber (s.a.v.)’in yerine Ömer’in kendi istediği ile Ebu Bekr’i İslam devletinin başına halife seçerek ve daha sonralarıda kendi ağızlarıyla sana biat eden ellerim kırılsaydı demesiyle meşhurdur. Yazan. imam Dikmen
Her gün aşura! Her Yer Kerbela.
Kuran ve Ehl-i Beyt araşt. aşura özel makalesi.
Hz. Adem ( a.s. )'ın Varisi
İmam Hüseyin (a.s.): 515
Evet İstesekte, İstemesekte Ahirette (yani) Mahşer’de
Görüşmeye Mecburuz Konumu:1
Kuran ve Ehl-i Beyt araştırmalarının çalışmalarındaki israrlarının sonucu üzerinde Ehl-i Sünnet alimlerince ve Türkiye Diyanet İşleri Vakfı Başkanlığının aralarındaki çelişkilerin yavaş yavaş gün ışığına çıkmalarına neden olmaktadır.
Bizim kendi araştırmalarımızda devamlı olarak İslam devletinin felesefi sentezisinin içinde oynanan oyunları ve Hz. Muhammed (s.a.v.)’in vefatlarından sonra İslam devletinin en üst düzeyine karşı bir inkilap darbesinin olduğunu istiadi ve askeri yönetimine el koyarak Hz. Muhammed (s.a.v.)’in vefatlarından sonra yerine yani imamet makamına tayin etmiş olduğu İmam Ali (a.s.)’ı Peygamber (s.a.v.)’in son veda hacında Gadir-i Hum denen mevkide Kur’an’ın Maide Suresinin 67.nci ilkeleri gereğini İmam Ali (a.s.) İslam devletinin başına geçirmesine nazaren O’nun vefatları sırasında bazı sahabı tarafından Ebu Bekr hilafet makamına getirilerek İslam devletinin anayasasının ihlal ederek inkilap yani cunta darbelerini yaptıklarının kanıt ve belgeleriyle gösterdiğimiz halde bize karşı çıkmaları ile meşruleşmiş Ehl-i Sünnet alimlerinin kendi aralarında böyle gerçek olaylarla ipatlamış bulunmaktayız.
Allah’a şükürler olsun ki, Ehl-i Sünnet’te kendi aralarında menfaat icabları gereği aralarındaki anlaşmamazlıkları baş göstermesi nedeniyle mahşer buluşuruz kavgaları ile gündem konusu haline gelmiştir.
Kur’an ve Ehl-i Beyt araştırmalarında da belirttiğimiz gibi Hz. Peygamber (s.a.v.)’in vefatlarından sonra hiçbir mevki ve mertebede bulunmayan Ömer bin Hattab vasıtasıyla bazı sahabeleri toplayarak Hz. Peygamber (s.a.v.)’in yerine Ömer’in kendi istediği ile Ebu Bekr’i İslam devletinin başına halife seçerek ve daha sonralarıda kendi ağızlarıyla sana biat eden ellerim kırılsaydı demesiyle meşhurdur. Yazan. imam Dikmen
Yorum