Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

    [quote author=Elmeddin date=1369222204 link=topic=24864.msg167863#msg167863] biz mi yoksa sen mi? sana bu adamın doğru dürüst Kur'an okuyamadığını, onun tebliğini yapan kişilerin bile onun hata ederek okuduğu ayeti daha düzgün okuduğunu, lugat, nahiv gibi konularda bilgisiz olduğunu[/quote]

    ortada yalancı Ahmed el-Hasan'ın ses kayıdı, güya sizin Yemeni/masum/vasi ve s. Kur'an okuyor. okuduğu ayetleri yanlış okuyor, yetmiyor bir ayette hata yaptığıı anlıyor ve düzeltmeye çalışıyor ki, bu defada 2-ci hatayı yapıyor. senin gibi inatçıya onun bu 1 ayetteki 2 hatası bile yeter. söyler misin o ayeti ilk okuyuşu mu hatalı yoksa 2-ci defa düzelttiği mi? 1. bu yazının imam Ali a.s'a ait olduğunu ıspat etmen gerekir. her ortalığa atılan yazıya "aa bak bu imam a.s'n yazısı" diye idda etmenin kendisi gülünç bir şeydir. 2. farzedelim ki, yazı imam Ali a.s'a ait ama bu yine sizin yalancıyı kurtarmaz. çünkü biz ilk dönemlerde kesre, fatha ve diğer işaretlerin olmadığını ve Kur'an'ın da işaretsiz olarak yazıldığını biliyoruz. fakat Rasulullah s.a.a'in ve imam Ali a.s'ın işaret olmadan yazıp okuması onların da Ahmed el-Hasan gibi 1 ayette 2 defa hata yaptığı anlamına mı geliyor? yani işaretsiz yazıp okuma, hatalı yazıp okuma mı oluyor? yav sizin bu Ahmed işaretli olduğu halde 1 ayette 2 hata yapıyorsa işaretsiz Kur'an'da ne kadar hata yapacağını düşünün bu gülünç cevap kime ait? yalancı Ahmed el-Hasan'a mı yoksa onun takipçilerine mi? her kime aitse senin gibi safların inkar ettiği şeyi yani Ahmed el-Hasan'ın kıraat, lugat, nahiv ve s. gibi hatalarının olduğunu doğrulamış ama "önemi yok canım asıl olan şu şudur" diyerek durumu kurtarmak için çabalıyor. eğer bu cevap Ahmed el-Hasan'a aitse o zaman bu kadarı bile onun yalancı olduğunu ortaya koymak için yeter. Ahmed el-Hasan arap gramerini düzenleyenin, arapçaya işaretleri ekleyenin imam Ali a.s olduğunu bilmeyecek kadar mı yalancı? yoksa gerçeği biliyorda durumu kurtarmak için imamlar a.s'a yalan mı isnad ediyor? gerekirse düzgün konuşma, kıraat ve hadis rivayetine gramer ve diğer bilgilerin gerekli olduğu hakkında imamlar a.s'dan rivayet edilen sahih hadisleri paylaşırız.
    tarikin ne olduğunu sen bana öğretmeğe kalkma, git o 1 ayette 2 defa hata yapan yalancıya öğret. nasıl olsa ilmi seviyeniz aynı düzeyde. ben tarikin ne olduğunu da, tarikin sıhhatine hükmetmenin ne anlama geldiğini de biliyorum ama sen ne yazdığını bilmiyorsun.
    İmam Ahmed el Hasan a.s'ın Kıraatı Doğrudur:
    Cabir'den naklediliyor, Ebu Cafer a.s şöyle buyurdu: “Aileden olan Kaim'imiz a.s kıyam edince, o Kuranı Kerim'i Allah Sübhan ve Teala'nın indirdiği şekilde okuyacak ve Kuranı Kerim'i öğreten başkalarının çadırlarını yerden yere vuracaktır. Ve o gün, Kuran-ı Kerim'i hafızalarında tutan ve ezberleyenler için çok zor olacaktır. Çünkü onların sahip olduklarından tamamen farklı olacaktır.” Şeyh Müfid İrşad cilt 2/ Müsanefat Şeyh Müfid cilt 11 sah 386/ Bihar El Anvar cilt 52 sah 339

    Kıraat konusunda bazı cahiller, İmam Ahmed el Hasan'ın a.s kıraatına; zira o, Muhammed saas ailesinin kıraatıdır; karşı bazı kavram yanılgıları atıyorlar(sunuyorlar). Ve onlar Sünni ve Şia Müslümanlarının, farklı Kuran kıraatları hususunda cahildirler. Ve farklı kıraatlerin farklı farklı morfolojisi ve arapçası vardır.

    İhdina el Ziraat?? Yoksa?? İhdina El Siraat? Alayhom (hanın üzerinde damme ile)? Yoksa Alayhim (ha üzerinde kasre ile)?

    Halaf ibn Hamza'dan olan kıraati kabul ediyormusunuz? Onu namazınızda okur musunuz?

    Ve hatta harflere ve kelimlere olan eklemeler ve eksiltmeler var!

    Fa İnna Allaha (Huva) El Gani El Hamiid?? Hafsdan olan kıraat YOKSA Fa İnna Allah El Gani El Hamid?? Varştan olan kıraat – Demir: 24

    Muhammed Ailesinin a.s kıraatini neden kabul etmiyorsunuz? Fakat, Nefe'nin ve Asım'ın ve Hamza'nın ve Abdullah ibn Amir'in ve başkalarının kıraatini kabul ediyorsunuz?

    Ve bu güne kadar, 7 kıraat hakkında bilgisi (ilmi) olan herkes onları okumaktadır. Örneğin Abdul Basit. O, 7 kıraatı okuyor ve bir kelimeye vardığında, eğer iki veya üç kıraatı varsa, o bu kelimeyi 1 defadan fazla okuyor ve her defasında da farklı bir kıraatla okuyor.

    (1) HEETA (2) HAYTO (3) HAYTA (4) HݔTA??

    Bu kıraatların anlamını biliyormusunuz? Onlar arasında mevcut olan farkları biliyor musunuz?

    Okumuş olduğunuz kıraatlar dışında başka kıraatları duydunuz mu? Ve zannettiniz ki, onlardır ancak doğru kıraatlar çünkü, sizinle birlikte yani sizin yanınızda onlardır sadece mevcut olanlar, öyle mi?

    *TEEHEE?? TAHA yerine??

    *TEŞKEE?? TAŞKA yerine?

    Şeyh Mişari El Afasi - Kari
    VE ANNA (AHTARNAAAK)? “Ve (Biz) sizi seçtik zira vahiy olunanı dinleyesiniz” – İmam Ahmed el Hasan'ın savunması üzere

    Şeyh Mİşari Afasi- Kari
    Taha 13
    (Ben) size seçtim zira vahiy olunanı dinleyesiniz: VE ANA (AHTARTOOKA) – İmam Ahmed el Hasan'ın savunması üzere

    Imam Sadık a.s farklı okuyor!!

    Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: O Ebu Abdullah (a.s) şöyle dedi: “Şüphesiz biz Nuh'u çağırdık.” Ben dedim Nuh! Ve sonra ben dedim: Allah canımı size feda etsin, siz burada olan Arapça'yı mı okudunuz? İmam dedi: Sana faydası olmayan konuşmadan uzak dur (tabiri caizse beni rahat bırak).” Mustedrek El Vesail cilt 4 sah 278

    El Sadık (a.s) dedi: “Her kim gramer isteğinden dolayı umutsuz olursa, o zaman iman yoksunluğu için hazırlık görmüş olacaktır.”


    İmam Ali a.s: “Mantığa kolaylık veren şey Belagattır ve yakin için olan nurdur” Mian El Hikma Muhammed El Rayşari cilt 1 sah 290

    Ve yedi kıraat (veya 10 veya 14), sünnilerin hakkında konuştuğu 7 harf, (Ahruf) kıraatı değildir. Kıraatlarda olan çeşitliliğin sebebi şudur; Kuran'ın Tenkiti (noktalar, hareketleri) veya ayıran (ses değiştiren) hareketleri veya glutol durakları yoktur… Böylece onlar, Kutsal Kitab'ı okuyucu tarafından müşahede olunmuşa göre okumaktadırlar. Ve dolayısıyla da kıraatlerin, sayısı artar. Ve Beni Ümeyye yetkiliyesi, onlara güvendikleri kariler hakkında bilgi vermiştir ve böylece onlar da, 7 taneyi kabul etmişlerdir. Ve geriye kalanları da redettmişlerdir.

    Ehlibeyt'in a.s Kuran-ı Kerim kıraatı vardır ve onlar doğru kıraata sahiptirler. Zira onların kıraatı, Allah Resulu'nun saas kıraatıdır.

    Yani, neden Ehli-Beyte a.s isnat edilen başka kıraatı kabul etmiyorsunuz? Ve onlar Muhammed'in ailesidirler saas ve Kurani Kerim hususunda EN ÜSTÜN İLİM SAHİBİ OLANLARDIRLAR?! Ve bu (sunmuş olduğumuz diger kıraatları) kabul ediyorsunuz!!

    (Sistani'nin Sitesi: “Yedi kıraat Şia uleması tarafında kabul edilmiştir.”)

    İzin vermeyin şu yalancılar sizleri kandırsınlar, onlar o cahillerdir ki, yedi kıraat hususunda bilgileri yoktur ve artı… onlar videolar yapıp İmam Ahmet El Hasan'ın a.s Kuranı okuyamadığını insanlara iddia ediyorlar!!

    İmam Ahmed el Hasan a.s: “Tilka İdan Kismatun Dayza”

    Vahhabi kari: “Tilka İdan Kismatun Diiza”

    Yani, İmam Ahmet El Hasan'ın a.s Dayza kelimesinin kıraatı ile, insanların kafalarını karıştırmaya çalışıyorlar??

    Şeyh El Tusi El Tibyan cilt 9 sah 426 “Ve onlardan (İmamlar) a.s nakleder ve der: Dayza, Dadı Fetheyle” (YAMANİ KIRAATI de böyledir!!)

    El Necm Suresi, el Bizi'den naklen, o da İbn Kasir'den naklen: Kari Muhammed El Abdullah “Tilka İdan Kismatun Ti(glutol durak)za”

    Yamani a.s: Galu innama – Sokirat (Yumuşak kıraat)

    Vahhabi: Galu İnnama – Sokirat (Sert kıraat)

    Yani, insanları Sokirat kelimesiyle mi kandırmaya çalışıyorlar? Çünkü İmam a.s yumuşak okudu diye?? Halbuki, Şia ve Sünni kitaplarında bu kıraat MEVCUT!!!

    el Bazi'den, o da İbn Kasir'den, Necm Suresi'nin rivayeti:

    Şeyh Tusi El Tibyan “İbn Kasir Sukirat (yumuşak) okudu, gerisini Teştitle Ebu Hayan El Andulasi Tefsir El Baha El Muhiitte (El Hasan ve Mucahit onu okudu ve İbn Kasir Sukirat yumuşak okudu KAFLA yani)”

    Yani, şimdi Ehli Beytten a.s olmayan birisi onu (bu kıraatı) okuyor? Ve Ehli-Beytten a.s olan birisi okuduğunda redediyorsunuz!!??

    Varşın kıraatı sağda ve Hafsın kıraatı solda: Dikkat edin kelimelerin eksiltilmesinde ve eklenmesine!! Ve dinlerken de karşılaştırınız!!

    Yamani a.s: "Ey insanlar, amel etmeyen ulema ve onların yardımcıları tarafından kandırılmanıza izin vermeyin. Kendiniz okuyun, araştırın, tahkik edip, öğreniniz. Ve hakkı tanıyınız. Hiç kimsenin sizin ahiretinize karar vermesine dayanmayınız (güvenmeyiniz). Zira yarın, pişman olmanın hiç bir fayda vermediği günde, pişman olursunuz.

    Yine şöyle diyecekler: “Ey Rabbimiz! Biz önderlerimize ve büyüklerimize itaat ettik de bizi yoldan saptırdılar.” Ahzab 67

    Bu benim size tavsiyemdir ve Allah'a yemin ediyorum ki, bu tavsiye bir kişinin sevgi ve iyi niyetle ve size rahmetle olan bir tavsiyesidir. O halde, benim tavsiyem üzerinde düşününüz ve çobanı kurtlardan ayırt ediniz."

    İmam Cafer a.s şu rivayette bir şeyler söylüyor ve sonra kendisini düzeltiyor “Estagfirullah” diyerek.

    Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: "Ebu Abdullah'ı a.s şöyle söylerken duydum: Sufyani 5 (Şam, Homs, Filistin, Ürdün, Kunsurin) yerde zuhur ettikten sonra, kadının hamileliği süreci kadar egemenlik edecektir. Sonra o dedi: “Estagfirullah! Bir devenin hamileliği süreci kadar ve bu vaad olunmuş bir meseledir ve VUKU BULACAKTIR MUHAKKAK” (Devenin hamileliliği süreci 12 aydır.) Gaybet El Tusi s.44

    http://www.youtube.com/watch?v=upWc_Kq7rPc

    Yorum


      Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)



      Seyyid Muhammed Sadik Sadr(ra)' in sehit edilmeden 12 gun once dostlarina soyle buyurmustu:

      Amel el Mevud magazininde Seyyid el Sadr şöyle buyurur: "Siz ey Basra halkı! Lütuf, diğer ülkelerde değil, sizin üzerinizdedir! Bunu Allah'ın ilmine bırakacağız."
      "Basra'da, şu an konuşmamamız gereken güçlü bir nokta var."





      Muhammed oğlu Abdullah Cafer as'dan: "O, 32 yaşında başarılı bir adam olarak ortaya çıkacak. Öyle ki, bir grup insan ondan sırt çevirecek." Seyid Şehid El Sadr el Mevzu c.3 s.359



      Imam Mehdi as'in taraftarlari arasindan cikacak kisi Basra'dan Ahmed'tir:

      Imam Cafer el Sadik (a.s.) Onikinci Imamin Adamlarini sayarken dedi ki: “Ve Basra’dan… Ahmed…” (Beşarat El-Islam. s. 181)


      Hz. Ali (a.s.) dedi ki: "Onikinci Imamin ilki Basra'dan, sonuncusu ise Ibdal’lardan (Suriye’den)." –Beşarat'ul Islam s. 148

      Imam Ali Amiril Muminin (a.s.) ahir zaman alametleri hakkında konuşurken şöyle dedi: “…ve sonra araplar ayaklanacaktır…ve Basradan siyah bayraklarla bir adam ayaklanacaktır ve kendi genç tarafdarlarıyla Şama doğru hareket edecektir” (Alamet Ahir Al Zaman, s. 274, Seyid Ali Aşur)

      Allah Resulu (saas) dedi: “Ve doğudan siyah bayraklarla bir adam Şamlıyı(Sufyani’yi) öldürecektir ve ODUR Mehdi’ye itaat eden” (El Mehdi El Mav’ud El Muntazer, Bab 30, s. 328)

      Allah Resulu (saas): ”Ve Sufyani’ye karşı doğu halkından, Imam El Mehdi’nin bakanı olacaktır ve o Sufyani’yi Şamda yenecektir” (Şerh Ahkak El Hak, bölüm 29, s. 620)

      Allah Resulu (saas): “Ve sonra o bir adam’dan bahs etti ve sonra dedi, eğer onu görürseniz beyet ediniz çünkü o Mehdi’nin Halifesidir”
      (Beşarat El Islam, s.30)


      Imam Cafer el Sadik (a.s.): “Yamani ve Sufyani, iki yariş ati gibi olacaklar”
      (Mucemul Ehadisi Imam Mehdi (a.s). cilt 3, s. 143)


      Peygamber (s.a.a.s.) Meracta şu sesi duydu: “Hüseyin’in (a.s.) evlatlarindan bir adamin ortaya cikisi, deccal’in ortaya cikisi ve sufyani’nin ortaya cikisi…(alametlerdendir)”
      (Muntehabul Eser. s. 529)

      Imam Muhammed el Bakir (a.s): “O, sahibinize davet edecektir. Dolayisiyla Yamani ortaya ciktigi zaman Muslumanlarin silahlarini satmalari haramdir. Yemeni ortaya ciktigi zaman ona dogru hareket et. Cunku, o hidayet bayragidir. Muslumanlarin ondan yuz cevirmeleri helal degildir. Kim boyle yaparsa cehennem halkindandir. Cunku o, dosdogru yola davet edecektir.”
      (Mucemul Ehadisi Imam Mehdi (a.s). cilt 3, s. 255) ;
      (Gaybeti Numani. s. 171);
      (Bihar El Anvar. cilt 52, s. 232)

      Imam Cafer el Sadik (a.s.): “Hic bir bayrak, Yamani’nin bayragindan daha dogru yol uzere olmayacaktir”
      (Mucemul Ehadisi Imam Mehdi (a.s) cilt 3, s. 473)

      Yorum


        Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

        [quote author=Murtazaali date=1376483650 link=topic=24864.msg170294#msg170294] OLSUN ELMEDDİN OLSUN. NE OLUR İSE OLSUN. SEN YİNEDE ÖFKENE HAKİM OL. ÇOĞU MESELEDE NEHLET ŞEYTANA (LANET ŞEYTANA) DE VE ÖFKENE HAKİM OL. ÖFKEN VE ÖFKENDEN KAYNAKLANAN YAZIM ŞEKLİ İLE MÜKEMMEL ÇALIŞMALARINI LÜTFEN GÖLGELEME. ALLAH'A EMANET OL.

        [/quote]

        Imam Mehdi(af) in resit olmus, temiz yuzlu, genc olarak cikacaktir.
        Ve sizin gibi kurnaz, kana susamiz gerici dinciler onu inkar ediceksiniz. Onun yardimcisini inkar ettiniz, eger bu halden kendinizi kurtarmassaniz, baslariniza belalar gelecek,
        siteleriniz cokecek, sizi dusmanlar ayaklar altina alacaklar. Benim Imam(af) in yardimcisindan ayrilip onu uzmemi mi istiyorsunuz, sizlere yaziklar olsun, ne oldu sizede onu boyle karsiladiniz?

        Yorum


          Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

          bu kadar zaman geçti, gelip konuya yanıt yazmışsın. bu da bildirim olarak benim e-mail'ime geldi, heyecanla "güzel şeyler yazmış ola bilir." diye düşündüm ama yine hayal kırıklığı yaşadım. yine aynı şeylerin tekrarı ve s. ve s.

          [quote author=Evrim date=1382729207 link=topic=24864.msg171190#msg171190]
          İmam Ahmed el Hasan a.s'ın Kıraatı Doğrudur:[/quote]

          Kıraat konusunda bazı cahiller, İmam Ahmed el Hasan'ın a.s kıraatına; zira o, Muhammed saas ailesinin kıraatıdır;
          belki senin gibi birisi söylediklerimi anlayacak seviyede değildir ama bu yazdıklarımı abilerini falan anlat, belki e dediğini anlarla ve sana senin anladığın bir dil ile bunları açıklarlar.

          1. yalancı Ahmed el-Hasan hutbesinde diyor ki: "sizin okuduğunuz gibi." biz ise onun okuduğu gibi okumuyoruz. bu adam bizim nasıl okuduğumuzdan cahil mi?

          2. yalancı Ahmed el-Hasan bir ayette bile 2 hata yapmaktadır. önce hatayı yapıyor, sonra hatanın farkına vararak düzelmeye çalışıyor ama bu seferde yanlış okuyor. hadi diyelim ki, bu düzeltmeye çalışırken yaptığı hata size göre doğru kıraat olsun ama ya ilk yaptığı ve kedisinin düzelmeye çalıştığı hata ne oluyor?

          3. "o Muhammed s.a.a ailesinin kıraatidir" sözüde boş, delilsiz bir sözdür. bunun al-i Muhammed s.a.a'in kıraati olduğunun delili nedir?


          Cabir'den naklediliyor, Ebu Cafer a.s şöyle buyurdu: “Aileden olan Kaim'imiz a.s kıyam edince, o Kuranı Kerim'i Allah Sübhan ve Teala'nın indirdiği şekilde okuyacak ve Kuranı Kerim'i öğreten başkalarının çadırlarını yerden yere vuracaktır. Ve o gün, Kuran-ı Kerim'i hafızalarında tutan ve ezberleyenler için çok zor olacaktır. Çünkü onların sahip olduklarından tamamen farklı olacaktır.” Şeyh Müfid İrşad cilt 2/ Müsanefat Şeyh Müfid cilt 11 sah 386/ Bihar El Anvar cilt 52 sah 339

          karşı bazı kavram yanılgıları atıyorlar(sunuyorlar). Ve onlar Sünni ve Şia Müslümanlarının, farklı Kuran kıraatları hususunda cahildirler. Ve farklı kıraatlerin farklı farklı morfolojisi ve arapçası vardır.

          İhdina el Ziraat?? Yoksa?? İhdina El Siraat? Alayhom (hanın üzerinde damme ile)? Yoksa Alayhim (ha üzerinde kasre ile)?

          Halaf ibn Hamza'dan olan kıraati kabul ediyormusunuz? Onu namazınızda okur musunuz?

          Ve hatta harflere ve kelimlere olan eklemeler ve eksiltmeler var!

          Fa İnna Allaha (Huva) El Gani El Hamiid?? Hafsdan olan kıraat YOKSA Fa İnna Allah El Gani El Hamid?? Varştan olan kıraat – Demir: 24
          sen insanları kendin gibi ahmak zann etme. insanlar 7 kıraatten haberiz değildir, bu gün Kur'an'ın da bu 7 kıraatten biri olan Hafs --> Asım --> Sülemi --> Hz. Ali a.s kıraati ile okunduğundan da habersiz değildirler. fakat böyle okumamızın sebebi imamlarımız a.s'ın "insanların okuduğu gibi okuyun" buyurmuş olmasıdır. ama konumuz kesinlikle kıraat ihtilafları ile ilgili değildir. bir adam eğer okuduğu zaman yanlış harf söylerse bunu o dili bilen her kes anlar. mesela diyelim ki, "gel" diyeceğin yerde kalkıp "geç" diyorsun. bu adam kendisi bile yanlış okuduğunun farkında bu yüzden de yanlışını farkettiği bir yerde bunu düzeltmeye çalışıyor.

          Muhammed Ailesinin a.s kıraatini neden kabul etmiyorsunuz?
          arkadaşım ne kıt anlayışlısın sen. bak alata bilmek için tekrar sade öreklere geçiyorum.


          bu videoda gördüğün sapık bizim Azerbeycan'dan, kendisinin Mehdi olduğunu idda ediyor. bizde onu yalanlıyor, ona karşı savaşıyor ve onu öldürmeğe can atıyoruz. şimdi sana göre bu adam da hakiki Mehdi mi oluyor? ve o cahilliği ile Kur'an okuyup kem küm edip adına "al-i Muhammed s.a.a kıraati" dese bizim bunu kabul etmemiz gerekir?

          Yorum


            Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

            [quote author=Elmeddin date=1382775932 link=topic=24864.msg171195#msg171195] 1. yalancı Ahmed el-Hasan hutbesinde diyor ki: "sizin okuduğunuz gibi." biz ise onun okuduğu gibi okumuyoruz. bu adam bizim nasıl okuduğumuzdan cahil mi?[/quote]

            Seyyid Ahmed Hasan Yamani(as) in “Benim okudugum sizinle olan fark yok” demesine dair bunu ispatlamani istiyorum. Aksi taktirde iftiraci ve yalancisiniz

            Yorum


              Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

              [quote author=Elmeddin date=1382775932 link=topic=24864.msg171195#msg171195] 2. yalancı Ahmed el-Hasan bir ayette bile 2 hata yapmaktadır. önce hatayı yapıyor, sonra hatanın farkına vararak düzelmeye çalışıyor ama bu seferde yanlış okuyor. hadi diyelim ki, bu düzeltmeye çalışırken yaptığı hata size göre doğru kıraat olsun ama ya ilk yaptığı ve kedisinin düzelmeye çalıştığı hata ne oluyor?[/quote]

              1- Seyyid Ahmed Hasan Yamani(as) ' in, Ehlibeyt(as) ten ayet ve hadislerle referansiyla 2 defa hata yaptigini ispatlamani istiyorum..
              2- (Eger Seyyid(as) oyle hata yapmissa, delil nerede belli degil? ) O halde Imam Sadik(as) i inkar etmelisin zira;

              İmam Cafer a.s şu rivayette bir şeyler söylüyor ve sonra kendisini düzeltiyor “Estagfirullah” diyerek.

              Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: "Ebu Abdullah'ı a.s şöyle söylerken duydum: Sufyani 5 (Şam, Homs, Filistin, Ürdün, Kunsurin) yerde zuhur ettikten sonra, kadının hamileliği süreci kadar egemenlik edecektir. Sonra o dedi: “Estagfirullah! Bir devenin hamileliği süreci kadar ve bu vaad olunmuş bir meseledir ve VUKU BULACAKTIR MUHAKKAK” (Devenin hamileliliği süreci 12 aydır.) Gaybet El Tusi s.44


              3- Elmeddin bey, size hediyem var istiyorsaniz acin ve bakin ve aliminiz nasil 2 defa hata yaptigini gor (kendiside hatasini duzeltmiyor) :




              Lutfen birdaha bilmeden ve sacma konusmayin

              Yorum


                Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                [quote author=Elmeddin date=1382775932 link=topic=24864.msg171195#msg171195] 3. "o Muhammed s.a.a ailesinin kıraatidir" sözüde boş, delilsiz bir sözdür. bunun al-i Muhammed s.a.a'in kıraati olduğunun delili nedir? [/quote]

                Lutfen artik iyi okuyun ve ayni seyleri tekrarlamayi birakin artik..

                1- Ahmed el Hasan a.s: “Tilka İdan Kismatun Dayza”

                Vahhabi kari: “Tilka İdan Kismatun Diiza”

                Yani, İmam Ahmet El Hasan'ın a.s Dayza kelimesinin kıraatı ile, insanların kafalarını karıştırmaya çalışıyorlar??

                Şeyh El Tusi El Tibyan cilt 9 sah 426 “Ve onlardan (İmamlar) a.s nakleder ve der: Dayza, Dadı Fetheyle” (YAMANİ KIRAATI de böyledir!!)


                2- bkz: YAKLASIK 6:35 DAKIKA; http://www.youtube.com/watch?v=upWc_Kq7rPc

                Yorum


                  Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                  [quote author=Elmeddin date=1382775932 link=topic=24864.msg171195#msg171195] ama konumuz kesinlikle kıraat ihtilafları ile ilgili değildir. bir adam eğer okuduğu zaman yanlış harf söylerse bunu o dili bilen her kes anlar. mesela diyelim ki, "gel" diyeceğin yerde kalkıp "geç" diyorsun. bu adam kendisi bile yanlış okuduğunun farkında bu yüzden de yanlışını farkettiği bir yerde bunu düzeltmeye çalışıyor. arkadaşım ne kıt anlayışlısın sen. bak alata bilmek için tekrar sade öreklere geçiyorum.[/quote]

                  Oyle mi? Ozaman size sorularim var

                  - Imam Ali(as)’in okumasini hic duydunmu? Ve neden Kuran’in 7 tane degisik veya farkli anlatimi var? Eger bir tane dogru ise neden 7 tane farkli anlatimlari var?
                  - Ehlibeyt(as)’in kiraati 1 tane degil mi? Ve Imam Caferi Sadik(as) neden Muhammed bin Müslim’in hukmunu (Imam(as) in kiraatini – okumasini duzeltmek isterken) neden kabul etmedi? Ve Imam(as) neden sana faydası olmayan konuşmadan uzak dur demistir? Naho (Arapça dilbilgisi) belagat ile burada dogru veya yalnis oldugu soylenmismidir?
                  - Naho (Arapça dilbilgisi) belagat ile ilişkili olduğunu söyleyen bir hadis var mı? Eğer öğleyse, o zaman bize hadislerle ıspatlayın aksi taktirde delilsiz bir iddiada bulunmuş oluyorsunuz zira bu da sizi Ehli-Beytin a.s söylememiş olduğu bir şeyi söylediğinizi belirtir.
                  - Seyh Tusi(ra) in Vasiyet hadisinde sahih kabul etmesine (deliller mevcut iken) hukmunde hata yaptigini ispatlamani istiyorum! ( lutfen cocukca örnekler vermeden, isine gelmeyerek ve baska konulara cekmeden)
                  - Seyyid Muhammed Sadik Sadr(ra) in Basra’da Imam Mehdi(af) nin yardimcisi oldugu, Imam Mehdi(af) nin yardimcisi/ halifesi olucagini, 12 Mehdiler olucagini, Basra’da gizli olan nokta olduguna dair yalnis oldugunu ispatlamani istiyorum
                  - Gercek ve hakiki alimlerin; Seyyid Muhammed Bakir Sadr(ra), Seyyid Muhammed Sadik Sadr(ra)in, Seyh Sahrudi(ra) nin ve diger ciddi ve ustun alimlerin, 12 Mehdileri Kabul etmedigini ispatlamani istiyorum ( baska konulara cekmeden, yine cocukca ornekler gostermeden)
                  - Seyyid Ahmed Hasan Yamani(as) in “Benim okudugum sizinle olan fark yok” demesine dair bunu ispatlamani istiyorum



                  Cevaplarinizi bekliyorum, bana cocukca komik argumanlar getirmeyin, yok azerbaycanda mehdi cikmis vs, yok aslinda yalnislik yapmis komik argumanlarla gelmeyin, tamam?


                  Yorum


                    Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                    [quote author=Evrim date=1382818967 link=topic=24864.msg171199#msg171199]
                    1. yalancı Ahmed el-Hasan hutbesinde diyor ki: "sizin okuduğunuz gibi." biz ise onun okuduğu gibi okumuyoruz. bu adam bizim nasıl okuduğumuzdan cahil mi?
                    Seyyid Ahmed Hasan Yamani(as) in “Benim okudugum sizinle olan fark yok” demesine dair bunu ispatlamani istiyorum. Aksi taktirde iftiraci ve yalancisiniz[/quote]

                    Seyyid Ahmed Hasan Yamani(as) in “Benim okudugum sizinle olan fark yok” demesine dair bunu ispatlamani istiyorum
                    2 söz arasındaki farkı anlamaycak kadar mı yemenicisin sen? diyorum ki: "Ahmed el-Hasan l.a hutbesinde "sizin okuduğunuz gibi." diyor. oysa oun biz onun hatalı okuyuşu gibi okumuyoruz."

                    ve bu da Ahmed el-Hasan l.a'ın "sizin okuduğunuz gibi." sözünün ıspatı (06:50'den 07:20'ye kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w

                    sorum şu: Ahmed el-Hasan l.a bizim onun okuduğu gibi okumadığımızı bilmeyecek kadar cahil mi? yoksa bile bile bize yalan mı nispet ediyor?


                    2. yalancı Ahmed el-Hasan bir ayette bile 2 hata yapmaktadır. önce hatayı yapıyor, sonra hatanın farkına vararak düzelmeye çalışıyor ama bu seferde yanlış okuyor. hadi diyelim ki, bu düzeltmeye çalışırken yaptığı hata size göre doğru kıraat olsun ama ya ilk yaptığı ve kedisinin düzelmeye çalıştığı hata ne oluyor?
                    1- Seyyid Ahmed Hasan Yamani(as) ' in, Ehlibeyt(as) ten ayet ve hadislerle referansiyla 2 defa hata yaptigini ispatlamani istiyorum..
                    yav sen gerizekalı mısın? bu yalancı ayet okuyor, okuduğu zaman da kendisi hata yaptığının farkına varıyor ve bu sefer düzeltmeye yelteniyor. ki, ben bunu daha önce zaten ortaya koymuştum, işte link (09:56'dan 10:07'ye kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w

                    yemenici olduktan sonra senin anlayışın gibi hafızandan bozulmuş dün söyleneni bugün tekrar soruyorsun. sonrada isanlar bana "sen hakaret ediyorsun" diyorlar. yav daha dün söyleneni unutan pis bir yemenici karşısında ben ne yapayım?

                    şimdi pis yemenici! aynı ayeti önce okuyor, hata ettiğinin farkına varıp bu defa tekrar okuyor. bu okuduklarından hangisi doğru?


                    2- (Eger Seyyid(as) oyle hata yapmissa, delil nerede belli degil? ) O halde Imam Sadik(as) i inkar etmelisin zira;

                    İmam Cafer a.s şu rivayette bir şeyler söylüyor ve sonra kendisini düzeltiyor “Estagfirullah” diyerek.

                    Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: "Ebu Abdullah'ı a.s şöyle söylerken duydum: Sufyani 5 (Şam, Homs, Filistin, Ürdün, Kunsurin) yerde zuhur ettikten sonra, kadının hamileliği süreci kadar egemenlik edecektir. Sonra o dedi: “Estagfirullah! Bir devenin hamileliği süreci kadar ve bu vaad olunmuş bir meseledir ve VUKU BULACAKTIR MUHAKKAK” (Devenin hamileliliği süreci 12 aydır.) Gaybet El Tusi s.44
                    pis yemenici! bin defa dedim, kaynak verirken doğru düzgün yaz şunu. göster bakalım sayfa 44'den dediğin rivayeti: http://www.yasoob.com/books/htm1/m013/11/no1187.html

                    3- Elmeddin bey, size hediyem var istiyorsaniz acin ve bakin ve aliminiz nasil 2 defa hata yaptigini gor (kendiside hatasini duzeltmiyor) :

                    http://www.youtube.com/watch?v=dmGfTy7oCZ4
                    pis yemenici! senin hediyen bundan öte olmayacaktı ki. sen gerizekalı mısın? senin Ahmed el-Hasan l.a masum olduğunu idda ediyor ama Kur'an okumasını bilmiyor. ve sen getirip bunu sıradan bir alimin yanlış yapması ile mi kıyaslıyorsun?

                    Lutfen birdaha bilmeden ve sacma konusmayin
                    yalvarıyorum, git ve hiç olmazsa normal türkçe anlayan, senin gibi kıt akıllı olmayan ve aynı şeyleri bana defalarca tekrarlatmayacak birilerini bul getir.

                    1- Ahmed el Hasan a.s: “Tilka İdan Kismatun Dayza”

                    Vahhabi kari: “Tilka İdan Kismatun Diiza”

                    Yani, İmam Ahmet El Hasan'ın a.s Dayza kelimesinin kıraatı ile, insanların kafalarını karıştırmaya çalışıyorlar??

                    Şeyh El Tusi El Tibyan cilt 9 sah 426 “Ve onlardan (İmamlar) a.s nakleder ve der: Dayza, Dadı Fetheyle” (YAMANİ KIRAATI de böyledir!!)

                    2- bkz: YAKLASIK 6:35 DAKIKA; http://www.youtube.com/watch?v=upWc_Kq7rPc
                    çok güzel, Şeyh Tusi r.a'ın "Tibyan" kitabının dediğin cilt ve sayfası için 2 link bırakıyorum:




                    hadi, bu linklerden bana o alıntıyı gösterin.


                    Imam Ali(as)’in okumasini hic duydunmu? Ve neden Kuran’in 7 tane degisik veya farkli anlatimi var? Eger bir tane dogru ise neden 7 tane farkli anlatimlari var?

                    Ehlibeyt(as)’in kiraati 1 tane degil mi?
                    imam Ali a.s'ın veya diğer imamlar a.s'ın nasıl okuduğunu duymadım ve "Kur'an'ın 7 kıraati vardır" da demedim. fakat sünnilerin elinde 7 farklı kıraat var ve bizlerde, sünnilerde bu kıraatlerden biri olan Hafs --> Asım --> Sülemi --> Hz. Ali a.s kırattini okuyoruz. çünkü imamlarımız a.s "insanların okuduğu gibi okuyun." buyurmuşturlar.

                    Ve Imam Caferi Sadik(as) neden Muhammed bin Müslim’in hukmunu (Imam(as) in kiraatini – okumasini duzeltmek isterken) neden kabul etmedi? Ve Imam(as) neden sana faydası olmayan konuşmadan uzak dur demistir? Naho (Arapça dilbilgisi) belagat ile burada dogru veya yalnis oldugu soylenmismidir?

                    Naho (Arapça dilbilgisi) belagat ile ilişkili olduğunu söyleyen bir hadis var mı? Eğer öğleyse, o zaman bize hadislerle ıspatlayın aksi taktirde delilsiz bir iddiada bulunmuş oluyorsunuz zira bu da sizi Ehli-Beytin a.s söylememiş olduğu bir şeyi söylediğinizi belirtir.
                    "imam Muhammed b. Müslim'in düzeltmesini kabul etmedi." diye bir hadis bilmiyoruz. saniyen, o dediğin şeyin adı "naho" değil "nahv"dır ki, Ahmed el-Hasan bu konuda cahildir. nahv, lugat, sarf ve s. bunlar arapçaya ait olan şeylerdir. tabiri caizse arapçanın kurallarıdır. bu kadar sıradan ve basit şeyleri bilmeyen yani arapçayı bilmeyen oluyor otomatik olarak. örnek verelim: Ahmed el-Hasan l.a hutbesinde "leyset hicce" diyor (11:54'den 12:04'e kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w

                    bu bu cahilin sözüne göre "hicce" hucce sözünün çoğulu oluyormuş. oysa hucce sözünün çoğulu "hicec" şeklindedir, "hicce" değil. bu cahilin yaptığı yanlışlıklar hem Kur'an okuyuşunda ve hemde normal arapça kelimelerdedir. oysa imamlarımız a.s buyurmuşturlar ki:

                    • [li]محمد بن يحيى، عن أحمد بن محمد بن عيسى، عن أحمد بن محمد بن أبي نصر، عن جميل بن دراج قال: قال أبو عبدالله (عليه السلام): أعربوا حديثنا فانا قوم فصحاء
                      Muhammed b. Yahya bana Ahmed b. Muhammed b. İsa'dan, o Ahmed b. Muhammed b. Ebu Nadr'dan, o da Cemil b. Derrac'dan anlattı, dedi ki: Ebu Abdullah (imam Cafer es-Sadık a.s) dedi ki: «Bizim hadislerimizi doğru telâffuz edin ve dilbilim kurallarına uygun olarak yazın; çünkü biz fasih (düzgün konuşan) bir sülâleyiz.»

                      Kuleyni r.a, "el-Kafi", 1/52, İlmin fazileti kitabı, bab 17, hadis 13
                      [/li]


                    imam a.s dil bilimi kurallarından söz ediyor, fasih olduklarını beyan ediyor. Ahmed el-Hasan l.a ise henüz bir sözün çoğulu nasıl onu bilmiyor. bu mu masum?

                    Seyh Tusi(ra) in Vasiyet hadisinde sahih kabul etmesine (deliller mevcut iken) hukmunde hata yaptigini ispatlamani istiyorum! ( lutfen cocukca örnekler vermeden, isine gelmeyerek ve baska konulara cekmeden)
                    lütfen gerizekalı olma, ve bana Şeyh Tusi r.a'ın "vasiyet hadisi" dediğin uydurma için nerede "sahih" dediğini göster. göstermezsen Şeyh Tusi r.a'a yalan ispet vermiş olacaksın.

                    Gercek ve hakiki alimlerin; Seyyid Muhammed Bakir Sadr(ra), Seyyid Muhammed Sadik Sadr(ra)in, Seyh Sahrudi(ra) nin ve diger ciddi ve ustun alimlerin, 12 Mehdileri Kabul etmedigini ispatlamani istiyorum ( baska konulara cekmeden, yine cocukca ornekler gostermeden)
                    çok ilginç doğrusu, burada idda eden sensin ama kalkıp benden ıspat istiyorsun. senin sözün şuna benziyor: bir hristiyan gelecek ve diyecek ki: "Seyyid Hoi'ye göre Hz. İsa ilah ve Tanrının oğludur. eğer ikar ediyorsan ıspatla bakalım."

                    oysa iddasını ıspatlaması gereken onun kendisidir.


                    Cevaplarinizi bekliyorum, bana cocukca komik argumanlar getirmeyin, yok azerbaycanda mehdi cikmis vs, yok aslinda yalnislik yapmis komik argumanlarla gelmeyin, tamam?
                    oğlum sen buraya rüyalarla, masallarla, uyduruk rivayetlere gelmede gerisi sorun olmaz. ha birde ikide bir "siz şöylesiniz; imam a.s'ın elçisini kabul etmediniz; yahudilerin Hz. İsa a.s'ya düşman olduğu gibi sizde Ahmed el-Hasan'a düşmansıznız demek ki, o davasında haklı" ve s. gibi fıkralar anlatmazsan sevinirim.

                    Yorum


                      Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                      2 söz arasındaki farkı anlamaycak kadar mı yemenicisin sen? diyorum ki: "Ahmed el-Hasan l.a hutbesinde "sizin okuduğunuz gibi." diyor. oysa oun biz onun hatalı okuyuşu gibi okumuyoruz." ve bu da Ahmed el-Hasan l.a'ın "sizin okuduğunuz gibi." sözünün ıspatı (06:50'den 07:20'ye kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w sorum şu: Ahmed el-Hasan l.a bizim onun okuduğu gibi okumadığımızı bilmeyecek kadar cahil mi? yoksa bile bile bize yalan mı nispet ediyor?
                      Yalan soylemekten hic mi utanmiyorsun be adam, soylesenize sizi bu inkarda direnmekte olan taassubunuz nedir? Ne oldu sizede gercegi anlamaktan kaciyor ve sizleri suphelere ceken alimlerin pesinden gidiyorsunuz?


                      VallahiYamani (as) net olarak soyle dedi: "Kuranda okudugunuz gibi: De ki, Allah Hakiimiyet Sahip... ve.s o Kuranda okuyun kiraat ediniz degil."

                      yav sen gerizekalı mısın? bu yalancı ayet okuyor, okuduğu zaman da kendisi hata yaptığının farkına varıyor ve bu sefer düzeltmeye yelteniyor. ki, ben bunu daha önce zaten ortaya koymuştum, işte link (09:56'dan 10:07'ye kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w yemenici olduktan sonra senin anlayışın gibi hafızandan bozulmuş dün söyleneni bugün tekrar soruyorsun. sonrada isanlar bana "sen hakaret ediyorsun" diyorlar. yav daha dün söyleneni unutan pis bir yemenici karşısında ben ne yapayım? şimdi pis yemenici! aynı ayeti önce okuyor, hata ettiğinin farkına varıp bu defa tekrar okuyor. bu okuduklarından hangisi doğru?
                      Bana diger konulara cekmeden ve yine sapkin ornekler vermeden, Yamani(as)'in Kuran' da iki defa hata yaptigini goster bana derhal Ehlibeyt(as) dan deliller getir, aksi taktirde insanlari saptirdigina delil olarak yeter.

                      Ben sana ornekler veriyim mi?


                      (Eger Seyyid(as) oyle hata yapmissa, delil nerede belli degil? ) O halde Imam Sadik(as) i inkar etmelisin zira;

                      Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: O Ebu Abdullah (a.s) şöyle dedi: “Şüphesiz biz Nuh'u çağırdık.” Ben dedim Nuh! Ve sonra ben dedim: Allah canımı size feda etsin, siz burada olan Arapça'yı mı okudunuz? İmam dedi: Sana faydası olmayan konuşmadan uzak dur (tabiri caizse beni rahat bırak).” Mustedrek El Vesail cilt 4 sah 278


                      Yamani(as) in iki defa hata yaptigi sonra duzeltmeye calistigi iftirasina cevap olarak yapilan video bkz:






                      pis yemenici! senin hediyen bundan öte olmayacaktı ki. sen gerizekalı mısın? senin Ahmed el-Hasan l.a masum olduğunu idda ediyor ama Kur'an okumasını bilmiyor. ve sen getirip bunu sıradan bir alimin yanlış yapması ile mi kıyaslıyorsun?
                      Neden siradan bir alim oldu ki? Iki defa hata yapan o " alim " Yamani(as) a dusmanlik yapiyor
                      bkz: http://www.youtube.com/watch?v=d8vVzJLnXx8

                      Simdi bu adam Yamani(as) kotuledigi icin ve iki defa yalnis okudugu icin " siradan bir alim " mi oluyor? Burada celiski mi var?


                      çok güzel, Şeyh Tusi r.a'ın "Tibyan" kitabının dediğin cilt ve sayfası için 2 link bırakıyorum: http://www.yasoob.com/books/htm1/m016/20/no2019.html http://lib.eshia.ir/12011/9/426 hadi, bu linklerden bana o alıntıyı gösterin.
                      Gercekten cok guzel, simdi bahaneler bulmadan adam gibi cevirin:

                      1- كتاب حياة الشيخ الطوسي ص (178) 2- الشيخ الطوسي في التبيان ج9 ، ص 426 يقول: ومـنـهـم من يقول : ضيزى ـ بفتح الضاد ـ ومنهم من يقول ضازى بالفتح والهمزة ومنهم من يقول :ضؤزى ـ بضم الضاد ـ والهمزة

                      اقرأ المزيد: http://vb.almahdyoon.org/showthread....#ixzz2iwiDhr4m



                      imam Ali a.s'ın veya diğer imamlar a.s'ın nasıl okuduğunu duymadım ve "Kur'an'ın 7 kıraati vardır" da demedim. fakat sünnilerin elinde 7 farklı kıraat var ve bizlerde, sünnilerde bu kıraatlerden biri olan Hafs --> Asım --> Sülemi --> Hz. Ali a.s kırattini okuyoruz. çünkü imamlarımız a.s "insanların okuduğu gibi okuyun." buyurmuşturlar.
                      Celiskiyi gorebiliyormusunuz ?


                      Ahmed el-Hasan el-Kezzab mı öğretiyor size sünni kaynaklar ile delil getirmeyi? oysa imamlar a.s sünni kaynaklar ile din öğrenmeği yasaklamıştırlar, bundan haberi var mı Ahmed el-Hasan'ın?
                      Senden Ehlibeyt(as) dan delil istiyorum, sunnilerin nasil okdugu onemli degil suan

                      Bizim bir tane kiraate ihtiyacimiz var. Nasil oluyor da 7 kiraat oluyor. ve her kiraat te bir-birinden farkli. Bu su anlama geliyor ki siz Kuran kiraatlerinin tarihinden habersiz.
                      Kuranda hata yapmak diye bisey yoktur. Cunku Kuran 7 kiraatla yonetilmiyor aksine bir kiraatla yonetiliyor ve bu da EhliBeytin a.s kiraatidir..ve insanlarda da Ehli-Beytin a.s kiraati yoktur

                      جاء الإمام أحمد بن موسى بن العباس المشهور بابن مجاهد المتوفى سنة (324هـ) فأفرد القراءات السبع المعروفة، فدونها في كتابه: القراءات السبع فاحتلت مكانتها في التدوين، وأصبح علمها مفردا يقصدها طلاب القراءات. وقد بنى اختياره هذا على شروط عالية جدا، فلم يأخذ إلا عن الإمام الذي اشتهر بالضبط والأمانة، وطول العمر في ملازمة الإقراء، مع الاتفاق على الأخذ منه، والتلقي عنه، فكان له من ذلك قراءات هؤلاء السبعة، وهم: عبد الله بن كثير الداري المكي، (45-120 هـ). عبد الله بن عامر اليحصبي الشامي (21-118 هـ). عاصم بن أبي النجود الأسدي الكوفي، المتوفى سنة (127هـ). أبو عمرو بن العلاء البصري، (70-154 هـ). حمزة بن حبيب الزيات الكوفي، (80-156 هـ). نافع بن عبد الرحمن بن أبي نعيم المدني، المتوفى سنة (169هـ). أبو الحسن علي بن حمزة الكسائي النحوي الكوفي، المتوفى سنة (189هـ).

                      Simdi kaynaklarla (referanslarla) hangi kiraatin dogru oldugunu ve nasil dogru oldugunu kanitlamasi/ispat etmen gerek.

                      Hatta (Sistani'nin Sitesi: “Yedi kıraat Şia uleması tarafında kabul edilmiştir.”) diyor

                      Bide utanmadan ben demedim diyor

                      ve bunlardan hangisi EhliBeytin a.s kiraatidir ve sia alimlerinden olan referanslarla ve EhliBeytten a.s olan hadislerler savunman gerekir. Siz fazlasindan yalan konusuyorsunuz.



                      "imam Muhammed b. Müslim'in düzeltmesini kabul etmedi." diye bir hadis bilmiyoruz.

                      Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: O Ebu Abdullah (a.s) şöyle dedi: “Şüphesiz biz Nuh'u çağırdık.” Ben dedim Nuh! Ve sonra ben dedim: Allah canımı size feda etsin, siz burada olan Arapça'yı mı okudunuz? İmam dedi: Sana faydası olmayan konuşmadan uzak dur (tabiri caizse beni rahat bırak).” Mustedrek El Vesail cilt 4 sah 278


                      saniyen, o dediğin şeyin adı "naho" değil "nahv"dır ki, Ahmed el-Hasan bu konuda cahildir. nahv, lugat, sarf ve s. bunlar arapçaya ait olan şeylerdir.
                      Yaklasik 10 seneden fazla arapcayi iyi bilen bir abiye sormustum, arapca olarak " naho " dur, " nahv " degildir. نحو

                      baglantilidir و > نح



                      Imam Ali ibn Abutalib a.s
                      - Al Masudi Al Hazani Al Kalabiden o da Abi AlHusayn ibn Ali ibn Bilaldan ve Abu Yahya Al Numani Abu Muhammedden soyle dedi, bir kitab bize Abi Taher Bilalin huzurndayken geldi. Ve bu ona (kitaba) baktik ve Al Numani: soyle dedi icinde yanlislar var veya gramer yanlistir ve bu Samaradaydi. Biz soyle durumdayken onun (Imam Al Mahdinin a.s) imzasi geldi:
                      "Yalhanuna cemaatine nolmus (bizim gramerde hata yaptigimizi soyluyorlar) cunku bizim soyledigimiz kelime
                      70 yune (istikamete) gider ve her birisinin de cikisi vardir ve hedefi vardir"
                      sah 270 Isbat Al Vasiya




                      örnek verelim: Ahmed el-Hasan l.a hutbesinde "leyset hicce" diyor (11:54'den 12:04'e kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w bu bu cahilin sözüne göre "hicce" hucce sözünün çoğulu oluyormuş. oysa hucce sözünün çoğulu "hicec" şeklindedir, "hicce" değil. bu cahilin yaptığı yanlışlıklar
                      Allah seni ve sizleri bu iftiralarinizla islah etsin, hic mi vicdaniniz sizlamiyor be adam?

                      Aslinda suc sizlerde degil, sizlere suphelere ceken o pis seytani(la) alimlerdir

                      Müminlerin Emiri Hz.Ali'nin (as) Ahir Zaman hakkındaki uzun bir konuşmasından: " Ve Alimler yalana ve şüpheye meyleder” - “ Ilzam el Nasip (Nasibin Gereği) 2.cild 195.sayfa

                      İmam Sadık (a.s) buyurdu: "Kaim, beraberindeki insanlarla Kerbala'dan çıktığında; Kerbela ve Necef arasında on altı bin alim ve ulemayı öldürecek ve yanında gelenler arasında da bir takım münafıklar şöyle diyecek: O Fatima'nın evlatlarından değil. Eğer öyle olsaydı; O, alimlere merhamet gösterirdi, diyecekler. Ve sonra Necef'e girecek, orada bir gece kalacak. Sonra, Hud ve Salih Peygamber'in mezarlarının karşısında olan, Babul Nahile'den çıkacak. Ve orada, Kufe halkından olan yetmiş bin kişiyle karşılaşacak. Sonra onu öldürmek isteyecekler fakat O, hepsini öldürecek ve hiçbiri kurtulamayacak."
                      Kitabul Nurol Envar cilt 3 Sayfa 345

                      İmam Bakır (a.s) buyurdu: "Kaim ayaklandığında, din alimleri kadar aşikar düşmanı olamayacak ve eğer elinde kılıcı taşımazsa, onun ölüm fetvasını verecekler."
                      Beyanol aemme (a.s) Cild 3 Sayfa 99

                      İmam Sadık (a.s) buyurdu: "Bizim Kaimimiz zuhur ettiği zaman, Peygamber Efendimizin saas dönemine nazaran daha fazla cahillerle karşılaşacak. Resulullah salallahu aleyhi ve alhi ve sellem geldiğinde, taşı, ağacı put yapmış ve tapmakta olan insanlara karşı gelmişti. Ancak Kaimin zuhuru, ona karşı kuran tefsiri yapan insanlar döneminde olacak. Allah'a yemin ederim ki Mehdi aleyhİ selam’ın daveti, duvarların çatlaklarından soğuk ve sıcağın girdiği şekilde evlerine girecek."
                      Biharul Envar cilt 52 sayfa 362.Gaybeti Numani sayfa 297 işbatul huda cilt 5 sayfa 367


                      Resulullah (s.a.a.s) buyurdu: "Ahir zamanda ümmetime korku ve panik saracak olan alim ve ulemalar, maymun ve domuz oldukları halde, ümmetim bu korku yüzünden onlara gidecekler. Kesin bilsinler ki, bu yaptıklarının bedelini ödeyecekler. Çünkü onlar hak yolunu değiştirmiş ve sözleri tahrif etmişlerdir. Nasıl onlar hakkı batıla çevirmişlerse, Allah da onların yaratılışını değiştirip, yüzlerini canavara çevirsin inşallah"
                      Bişaretul islam sayfa 176 ..yomol helas sayfa 405


                      linki birakiyorum ve lutfen kulaklarini ac ve iyi dinle:



                      Tam acik bir sekilde suradan soyleye biliriz ki sizin kulaginizda bence sorun var, cunku biliyor musun niye boyle sorun yaptiginizi? Cunku hijja bir yil demektir ve hujja ise delil demektir. Ve Seyyid Yamani(as) aslinda hujja demistir fakat maalesef dinleyenler aydin duymadilar.


                      lütfen gerizekalı olma, ve bana Şeyh Tusi r.a'ın "vasiyet hadisi" dediğin uydurma için nerede "sahih" dediğini göster. göstermezsen Şeyh Tusi r.a'a yalan ispet vermiş olacaksın. çok ilginç doğrusu, burada idda eden sensin ama kalkıp benden ıspat istiyorsun.
                      Allah’in merhameti uzerine olsun ve seni inatciliktan kurtarsin, zira yuce Allah o kadar guzel rabdir ki, tum kullarina merhamet eder, hic kimseyi saptirmaz. Ama seytan(la) a ve kendi ego’suna-nefsine uyanlarin vay halerine. Lutfen artik cevabimi okuyunda gercegi anliyasiniz

                      Seyh Tusi ra bir zincir ile bu rivayetin Imam Cafer-i Sadik(as) ‘dan Sahih oldugunu bildirmistir " Najm Al Thaaq fi ithbaat Imam Al Ga'eb s.71









                      - Tekrar soruyorum, Seyh Tusi(ra) in Vasiyet hadisinde sahih kabul etmesine (deliller mevcut iken) hukmunde hata yaptigini ispatlamani istiyorum! ( lutfen cocukca örnekler vermeden, isine gelmeyerek ve baska konulara cekmeden)




                      çok ilginç doğrusu, burada idda eden sensin ama kalkıp benden ıspat istiyorsun. senin sözün şuna benziyor: bir hristiyan gelecek ve diyecek ki: "Seyyid Hoi'ye göre Hz. İsa ilah ve Tanrının oğludur. eğer ikar ediyorsan ıspatla bakalım." oysa iddasını ıspatlaması gereken onun kendisidir.
                      Lutfen mantiksiz, komik argumanlarla gelmeyin, ben sizden (karsi oldugunuz) dogru duzgun deliller istiyorum, evet delillerimiz elbette mevcut. Fakat " ornek " argumanlarla konusmayalim

                      Yorum


                        Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                        [quote author=Elmeddin date=1382889604 link=topic=24864.msg171203#msg171203] pis yemenici! bin defa dedim, kaynak verirken doğru düzgün yaz şunu. göster bakalım sayfa 44'den dediğin rivayeti: http://www.yasoob.com/books/htm1/m013/11/no1187.html [/quote]

                        Elbette vermemiz gerekiyor, hic sakincasi yok.



                        غيبةالطوسي/273، عن محمد بن مسلم قال: سمعت أبا عبدالله عليه السلام يقول: إن السفياني يملك بعد ظهوره على الكور الخمس حمل امرأة ، ثم قال: أستغفر الله حمل جمل ، وهو من الأمر المحتوم الذي لابد منه ) . وعنه إثبات الهداة:3/729 ، والبحار:52/215.



                        Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: "Ebu Abdullah'ı a.s şöyle söylerken duydum: Sufyani 5 (Şam, Homs, Filistin, Ürdün, Kunsurin) yerde zuhur ettikten sonra, kadının hamileliği süreci kadar egemenlik edecektir. Sonra o dedi: “Estagfirullah! Bir devenin hamileliği süreci kadar ve bu vaad olunmuş bir meseledir ve VUKU BULACAKTIR MUHAKKAK” (Devenin hamileliliği süreci 12 aydır.) Gaybet El Tusi s.44


                        Yorum


                          Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                          8: Seyyid el Sened'in, Mefatih'teki cevabına dikkat çeken şey, o demiştir ki: İmam a.s'dandır denemez, belagat olmalı ki bu da akıcı ve ne gerekliyse yanlış olur demektir. Gerekli olana gelince, çünkü onların durumu ile uyumludur. Öyle ki, gerekli olanı tahrif etmesi çünkü onun ifadelerini takip edersen farkına varırsın.
                          Çünkü biz deriz ki: "Onların durumuna uygun olduğunu itiraf etmeyiz fakat uygun olan şey, bilgelikten olan ifadedir ki bu dahildir ve bilgelik, bilgelik dilbilgisi kurallarına karşı ile anlatım içerir" Ve Mirza Nuri sonra mektubu İmam Mehdi as'a iletir.


                          Seyh Tabersi(ra) / Hatimad el Mustedrak cilt.1 sayfa.296

                          Bu 2 hadis, Imam Ali ye gore, fusha (akıcılık) ve Belagatın ne olduğunu anlatır


                          İmam Ali as'a, kim "eh'seh" (daha akıcı) bu insanlar içinde diye sormuşlar? O as şöyle demiş: "Sorunun doğasından sonra cevap sessiz kalır" Bihar'ül Envar c.86 s.290 ال: سئل علي بن أبي طالب (عليه السلام) من أفصح الناس؟ قال: (المجيب المسكت عند بديهة السؤال) بحار الأنوار ج 86 ص


                          Imam Ali a.s. "Belagat netlik icin ve aklın varlığının nuru için kolay olandır" عن الإمام علي (عليه السلام): (البلاغة ما سهل على المنطق وخف على الفطنة) ميزان الحكمة - محمدي الريشهري ج 1 ص 290. Muhammad el Reyşehri c.1 s.290

                          Yorum


                            Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                            Seyit Şehit Muhammet Sadık El Sadır onun (süfyaninin) hurucunun Şamdan olacağını red ediyor: "Çünkü, onun hükumetinin merkezi Kufede olacaktır. Neden? Çünkü, İmamın harekatı Kufede olacaktır. Yani, Süfyani İmamı tamamen ihmal edemez. Hatta rivayette şu mevcut ki, Süfyani ve Yamani ve Hurasani arasında bir yarışma olacaktır ve Kufeye doğru hareket edeceklerdir. Onlar Kufeye yarış atları gibi gideceklerdir." Ve Seyit Sadr peşinden diyor : "Yamani o kişidir ki, İmam ona emredecktir hareket etmesi için ve İMAMIN ELÇİSİ olacaktır İslam Camiasında." Seyit Sadr (r.a): "İmamın varlığının Irakta olduğunu anlatıyor (ima ediyor)."

                            Şimdi Seyit Sadr (r.s) Yamaniyi İmam Mehdinin a.s elçisi olduğunu söylüyor. O (Seyit Sadr) şimdi yalancı mı?



                            Delil: http://www.youtube.com/watch?v=QdZvfMLNXgU

                            http://www.youtube.com/watch?v=d3g1Es1HRe0

                            Yorum


                              Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                              [quote author=Evrim date=1383698506 link=topic=24864.msg171283#msg171283]
                              Yalan soylemekten hic mi utanmiyorsun be adam, soylesenize sizi bu inkarda direnmekte olan taassubunuz nedir? Ne oldu sizede gercegi anlamaktan kaciyor ve sizleri suphelere ceken alimlerin pesinden gidiyorsunuz?

                              Vallahi Yamani (as) net olarak soyle dedi: "Kuranda okudugunuz gibi: De ki, Allah Hakiimiyet Sahip... ve.s o Kuranda okuyun kiraat ediniz degil."[/quote]

                              imamlarımız a.s'ın da dediği gibi hamdolsun ki, Allah düşmanlarımızı ahmaklar karar verdi. senin uyduruk yemeni diyor ki: "ve kema taqraune fil quraan"

                              sen alıp bunu "Kuranda okudugunuz gibi" şeklinde çevirmişsin. ne güzel, keşke bir de çevirdiğini anlayacak seviyede olsaydın. söyler misin, buradaki "okuduğunuz" sözü "sizin okuduğunuz" anlamına mı geliyor yoksa "bizim okuduğunuz" veya "onların okuduğunuz" anlamına mı?


                              Bana diger konulara cekmeden ve yine sapkin ornekler vermeden, Yamani(as)'in Kuran' da iki defa hata yaptigini goster bana derhal Ehlibeyt(as) dan deliller getir, aksi taktirde insanlari saptirdigina delil olarak yeter.
                              oh ne ala. ben söylediğim hususa dair ahmed el-kezzab'ın ses kayıdını getireyim, zındık yalancı önce okusun, sonra kendi okuduğunu düzeltsin, sende bana "delil getirmezsen...." de. eğer okuma veya anlama sorunun yoksa yukarıda şöyle yazmıştım: bu yalancı ayet okuyor, okuduğu zaman da kendisi hata yaptığının farkına varıyor ve bu sefer düzeltmeye yelteniyor. ki, ben bunu daha önce zaten ortaya koymuştum, işte link (09:56'dan 10:07'ye kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w

                              Yamani(as) in iki defa hata yaptigi sonra duzeltmeye calistigi iftirasina cevap olarak yapilan video bkz: http://www.youtube.com/watch?v=JZNyqk2gJ_M
                              yukarıdaki alıntıda "boşa vaktimi alma", "delil getirmezsen" diyordun burada ise Ahmed el-Kezzab l.a'ın hata düzeltme girişiminden haberdar olduğunu ortaya koyuyorsun. şimdi kendinin ne kadar ahmak olduğunu göre biliyor musun?

                              ama benim ingilizcem yok, o yüzden çeviri istemek zorundayım.


                              Muhammed ibn Muslim'den naklediliyor: O Ebu Abdullah (a.s) şöyle dedi: “Şüphesiz biz Nuh'u çağırdık.” Ben dedim Nuh! Ve sonra ben dedim: Allah canımı size feda etsin, siz burada olan Arapça'yı mı okudunuz? İmam dedi: Sana faydası olmayan konuşmadan uzak dur (tabiri caizse beni rahat bırak).” Mustedrek El Vesail cilt 4 sah 278
                              şimdi rivayeti getirmişsin, kaynak sumuşsun ama verdiğin kaynakta dediğin rivayet yok: muhaddis Nuri r.a, "Müstedrek", 4/278

                              pis yemenici! kaç defa sana "vaktimi boşa alma, kaynak sunduğunda her önüne atılanı değil araştırıp bildiğini getir." demedim mi ben?


                              Neden siradan bir alim oldu ki? Iki defa hata yapan o " alim " Yamani(as) a dusmanlik yapiyor bkz: http://www.youtube.com/watch?v=d8vVzJLnXx8

                              Simdi bu adam Yamani(as) kotuledigi icin ve iki defa yalnis okudugu icin " siradan bir alim " mi oluyor? Burada celiski mi var?
                              yav sana ahmak demek ahmaklara hakaret olurdu her halde. sen artık ahmaklığın sınırlarını zorluyorsun. "sıradan" demekte maksadım onun masum olmayan, diğerleri gibi normal, sıradan bir alim olduğunu bildirmekti. artık bu alim Allame Meclisi r.a olsa bile ne farkeder? o masum değil, hata yapması mümkün olan bir insandır ve onun hakkında "hata yapmaz" iddası yoktur. ama senin pis, zındık ve yalancı Ahmed el-Hasan'ın mehdilik, masumluk iddasında bulunuyor. sen masum (!) birisinin hata yapması (?) ile masum olmayan bir alimin hata yapmasını mı kıyaslıyorsun? yani senin aklın bu kadar mı kıt?

                              Gercekten cok guzel, simdi bahaneler bulmadan adam gibi cevirin:

                              1- كتاب حياة الشيخ الطوسي ص (178) 2- الشيخ الطوسي في التبيان ج9 ، ص 426 يقول: ومـنـهـم من يقول : ضيزى ـ بفتح الضاد ـ ومنهم من يقول ضازى بالفتح والهمزة ومنهم من يقول :ضؤزى ـ بضم الضاد ـ والهمزة

                              اقرأ المزيد: http://vb.almahdyoon.org/showthread....#ixzz2iwiDhr4m
                              yav bana niye kendin gibi zındık olan 2-3 pislik yemenici'nin kurduğu sitenin likini veriyorsun? senin onlardan copy paste yaptığını zaten hepimiz biliyoruz. ben sana "bana yemenicilerin sitesinden şunların aslını göster" mi dedim? ben sana "çok güzel, Şeyh Tusi r.a'ın "Tibyan" kitabının dediğin cilt ve sayfası için 2 link bırakıyorum: http://www.yasoob.com/books/htm1/m016/20/no2019.html http://lib.eshia.ir/12011/9/426 hadi, bu linklerden bana o alıntıyı gösterin." dedim. aradaki farkı anlamıyor musun? ahmak mısın? gerizekalı mısın?

                              imam Ali a.s'ın veya diğer imamlar a.s'ın nasıl okuduğunu duymadım ve "Kur'an'ın 7 kıraati vardır" da demedim. fakat sünnilerin elinde 7 farklı kıraat var ve bizlerde, sünnilerde bu kıraatlerden biri olan Hafs --> Asım --> Sülemi --> Hz. Ali a.s kırattini okuyoruz. çünkü imamlarımız a.s "insanların okuduğu gibi okuyun." buyurmuşturlar.
                              Celiskiyi gorebiliyormusunuz ?

                              Ahmed el-Hasan el-Kezzab mı öğretiyor size sünni kaynaklar ile delil getirmeyi? oysa imamlar a.s sünni kaynaklar ile din öğrenmeği yasaklamıştırlar, bundan haberi var mı Ahmed el-Hasan'ın?
                              çelişkiyi değil ama senin gerizekalı olduğunu gayet rahat görüyorum. öyle ki, 2 şey arasındaki farkı alamaktan acizsin. sünni olsun veya bir başkası onun kaynağı, kitabı, rivayeti.... ile dini öğrenmek, ona göre din inşa etmek yasaktır, böyle yapan birisi de melundur. ama sen kıraat ile din kurma, din inşa etme, akide oluşturma arasındaki farkı anlamıyor musun? "imamlarımız a.s insanların okuduğu (kıraat ettiği) gibi okuyun (kıraat edin) buyurmuştur" sözü ile "imamlar a.s sünni kaynaklar ile din öğrenmeği yasaklamıştırlar" sözü arasıdaki farkı göremiyor musun?

                              ama seni alıyorum, sen gerizekalısın ve anlayışın da kıt. o yüzden senin anlaman için biraz sadeleştireyim: imamlar a.s her 2 sözünü (insanların okuduğu gibi okuyun ve sünni kaynaklardan din öğrenmeyin) buraya kaynaklı bir şekilde yazarsam bana nispet ettiğin "çelişki" iddasını imamlara a.s da nispet edecek misin?


                              Senden Ehlibeyt(as) dan delil istiyorum, sunnilerin nasil okdugu onemli degil suan
                              inanamıyorum.... iddayı yapan sensin ve benden delil istiyorsun öyle mi? "yemeni'nin kıraati ile Ehli Beyt'in kıraati aynıdır" diyen sen değil misin? çok güzel bak bende diyorum ki: "Ehli Beyt a.s'ın kıraati" diyorsun ya, hani Kur'an'ı okuma şekli. o nerede? bize onu getir, tüm Kur'an'ın baştan sona kıraat şeklini Ehli Beyt a.s'dan bize aktar. ve bizde bu kıraat toplusuna göre Ahmed el-Hasan'ın kıraatinin doğru olup olmadığını görelim.

                              Yaklasik 10 seneden fazla arapcayi iyi bilen bir abiye sormustum, arapca olarak " naho " dur, " nahv " degildir. نحو

                              baglantilidir و > نح
                              o abinin nasıl iyi bildiğini az çok gördük. se o abine git ve sor bakalım arapçada "o" harfi var mı? varsa nasıl yazılıyor? ha birde google amcana "apar harfleri" diye arama yap. bakalım benim aşağıda yazdıklarım doğru mu?

                              n - ن
                              h - ح
                              و -v

                              burada "o" harfi neredeymiş?

                              Yorum


                                Ynt: Vasiyetin İspatı (Yenilendi)

                                [quote author=Elmeddin date=1383747321 link=topic=24864.msg171291#msg171291]
                                imamlarımız a.s'ın da dediği gibi hamdolsun ki, Allah düşmanlarımızı ahmaklar karar verdi. senin uyduruk yemeni diyor ki: "ve kema taqraune fil quraan"


                                [/quote]

                                Evet, okudugumuz ayetleri kastediyor egemenligin anlamını isaret ediyor egemenlik sahibi Allah Teâlâ’nin olduguna dair


                                oh ne ala. ben söylediğim hususa dair ahmed el-kezzab'ın ses kayıdını getireyim, zındık yalancı önce okusun, sonra kendi okuduğunu düzeltsin, sende bana "delil getirmezsen...." de. eğer okuma veya anlama sorunun yoksa yukarıda şöyle yazmıştım: bu yalancı ayet okuyor, okuduğu zaman da kendisi hata yaptığının farkına varıyor ve bu sefer düzeltmeye yelteniyor. ki, ben bunu daha önce zaten ortaya koymuştum, işte link (09:56'dan 10:07'ye kadar): http://www.youtube.com/watch?v=hzigJX94R3w
                                Lutfen bana hep ayni seyleri gostermeyin, neden anlamiyorsunuz? Bize hadislerle (Yamani(as) in ayetleri 2 defa yalnis okudgunu) ıspatlayın aksi taktirde delilsiz bir iddiada bulunmuş oluyorsunuz zira bu da sizi Ehli-Beytin a.s söylememiş olduğu bir şeyi söylediğinizi belirtir.

                                Video linklerini tekrar veriyorum:

                                http://www.youtube.com/watch?v=JZNyqk2gJ_M

                                Cabir'den naklediliyor, Ebu Cafer a.s şöyle buyurdu: “Aileden olan Kaim'imiz a.s kıyam edince, o Kuranı Kerim'i Allah Sübhan ve Teala'nın indirdiği şekilde okuyacak ve Kuranı Kerim'i öğreten başkalarının çadırlarını yerden yere vuracaktır. Ve o gün, Kuran-ı Kerim'i hafızalarında tutan ve ezberleyenler için çok zor olacaktır. Çünkü onların sahip olduklarından tamamen farklı olacaktır.” Şeyh Müfid İrşad cilt 2/ Müsanefat Şeyh Müfid cilt 11 sah 386/ Bihar El Anvar cilt 52 sah 339

                                Kıraat konusunda bazı cahiller, Seyyid Ahmed Hasan'ın a.s kıraatına; zira o, Muhammed saas ailesinin kıraatıdır; karşı bazı kavram yanılgıları atıyorlar(sunuyorlar). Ve onlar Sünni ve Şia Müslümanlarının, farklı Kuran kıraatları hususunda cahildirler. Ve farklı kıraatlerin farklı farklı morfolojisi ve arapçası vardır.

                                Seyyid Ahmed el Hasan a.s: “Tilka İdan Kismatun Dayza”

                                Vahhabi kari: “Tilka İdan Kismatun Diiza”

                                Yani, Seyyid Ahmed Hasan Yamani'nın a.s Dayza kelimesinin kıraatı ile, insanların kafalarını karıştırmaya çalışıyorlar??

                                Şeyh El Tusi El Tibyan cilt 9 sah 426 “Ve onlardan (İmamlar) a.s nakleder ve der: Dayza, Dadı Fetheyle” (YAMANİ KIRAATI de böyledir!!)

                                El Necm Suresi, el Bizi'den naklen, o da İbn Kasir'den naklen: Kari Muhammed El Abdullah “Tilka İdan Kismatun Ti(glutol durak)za”

                                Yamani a.s: Galu innama – Sokirat (Yumuşak kıraat)

                                Vahhabi: Galu İnnama – Sokirat (Sert kıraat)

                                Yani, insanları Sokirat kelimesiyle mi kandırmaya çalışıyorlar? Çünkü İmam a.s yumuşak okudu diye?? Halbuki, Şia ve Sünni kitaplarında bu kıraat MEVCUT!!!

                                el Bazi'den, o da İbn Kasir'den, Necm Suresi'nin rivayeti:

                                Şeyh Tusi El Tibyan “İbn Kasir Sukirat (yumuşak) okudu, gerisini Teştitle Ebu Hayan El Andulasi Tefsir El Baha El Muhiitte (El Hasan ve Mucahit onu okudu ve İbn Kasir Sukirat yumuşak okudu KAFLA yani)”

                                Yani, şimdi Ehli Beytten a.s olmayan birisi onu (bu kıraatı) okuyor? Ve Ehli-Beytten a.s olan birisi okuduğunda redediyorsunuz!!??

                                Delil: http://www.youtube.com/watch?v=upWc_Kq7rPc



                                yukarıdaki alıntıda "boşa vaktimi alma", "delil getirmezsen" diyordun burada ise Ahmed el-Kezzab l.a'ın hata düzeltme girişiminden haberdar olduğunu ortaya koyuyorsun. şimdi kendinin ne kadar ahmak olduğunu göre biliyor musun?

                                Ne alaka? Bana Seyyid Yamani(as) düzeltme girişiminden haberdar oldugumu derhal ispatlamani istiyorum, ben ne zaman oyle birsey dedim? Tam tersine hata yapmadigina dair, okudugunun yalnis olmadigina dair video verdim, artik arastirip arastirmamak size kalmis, ancak kendinizi kandiriyorsunuz, lutfen yapmayin.


                                şimdi rivayeti getirmişsin, kaynak sumuşsun ama verdiğin kaynakta dediğin rivayet yok: muhaddis Nuri r.a, "Müstedrek", 4/278 pis yemenici! kaç defa sana "vaktimi boşa alma, kaynak sunduğunda her önüne atılanı değil araştırıp bildiğini getir." demedim mi ben?
                                Allah' in merhameti uzerine olsun, ve seni bu inatciliktan kurtarsin. O kullarina zerre kadar zulum etmez.



                                http://shiaonlinelibrary.com/الكتب/1...pageno=296#top



                                yav bana niye kendin gibi zındık olan 2-3 pislik yemenici'nin kurduğu sitenin likini veriyorsun? senin onlardan copy paste yaptığını zaten hepimiz biliyoruz. ben sana "bana yemenicilerin sitesinden şunların aslını göster" mi dedim? ben sana "çok güzel, Şeyh Tusi r.a'ın "Tibyan" kitabının dediğin cilt ve sayfası için 2 link bırakıyorum: http://www.yasoob.com/books/htm1/m016/20/no2019.html http://lib.eshia.ir/12011/9/426 hadi, bu linklerden bana o alıntıyı gösterin." dedim. aradaki farkı anlamıyor musun? ahmak mısın? gerizekalı mısın?
                                Olsun birsey olmaz, Allah sahit olsun ki bu yaptiginiz tum bu agir hakaretleri Rabbime havale ediyorum.




                                Şeyh El Tusi El Tibyan cilt 9 sah 426 “Ve onlardan (İmamlar) a.s nakleder ve der: Dayza, Dadı Fetheyle” (YAMANİ KIRAATI de böyledir!!)

                                Gercekten cok guzel demi, iyikide hatirlattiniz sizin ne kadar yalanci, iftiraci, kana susamis, ve kindar oldugunu her gecen gun anliyorum.

                                bkz:
                                Şeyh El Tusi El Tibyan cilt 9 sah 426

                                Yorum

                                YUKARI ÇIK
                                Çalışıyor...
                                X