Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

hak mezhep Şia'dır

Daraltma
Bu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    #61
    Ynt: hak mezhep Şia'dır

    gerçek Ali şiası aynı zamanda ehl-i sünnettir.gerçek ehl-i sünnet aynı zamanda Ali şiasıdır.safevi şiiliği ve emevi sünniliği islama sonradan bidat ve hurafeler sokulmuş ve islam ümmetinin asla bir araya gelmemesi için kurulmuş ekollerdir. ebu hanife (r.a) İmam Cafer-i Sadık (a.s) öğrencisi ve takipçisidir.aynı zamanda imam şafii (r.a) imam malik (r.a) EHL-İ BEYT aşığı ve takipçileridir.üstad bediüzzaman (r.a) buyurduğu gibi tüm ehl-i imanın namdarları reisleri ehl-i beyt'ten yada onun izinden gidenlerdir.tüm tarikat (hak olan) reisleri seyyiddir. vahhabiliğin fikir babası ibne teymiye (l.a) ehl-i beyt düşmanı facir fasık hatta kafir biridir.onun eseri bugün el kaide suud prensliği v.s gibi habis topluluklardır ki islamın pak yüzünü dünyaya vahşet olarak göstermektedirler.dün sıffınde Ali (a.s) kılınç çeken haricilerin aynısı bugün yine sahnededir.Ehl-i Beyt (a.s) dost olanlar hak yolun yolcularıdır.düşman olanlar ise bugün yahudilerin kurduğu bir tezgaha alet olmuştur.adı ne olursa olsun.

    Yorum


      #62
      Ynt: hak mezhep Şia'dır

      Allahümme salli ala Muhammedin ve Ali Muhammed ve accil ferecehum vel an ada ehum.
      Hala mezhep diyorlar.İmam Ali (a.s) velayeti haktır,hak.Yok başka yok.

      Yorum


        #63
        Ynt: hak mezhep Şia'dır

        islam aleminin bir bütün olması her müslümanın arzusu olmalıdır.ama acı gerçek şudur ki herkes ben hakkım derse hiç bir zaman bu gerçek olmayacaktır.emevi sünniliği ve safevi şiiliği kıyamete kadar müslümanların bir araya gelmesini engelleyen ekollerdir.gerçek sünni yani sünnete tabi olmak hem ehl-i sünnet diye tabir edilen mektebin hemde şia mektebinin uyması gereken Allahımızın emridir."deki Allahı seviyorsanız bana tabi olun." efendimizden öğreneceğiz islamı burda kimsenin itirazı olamaz.ikinci husus madem efendimize (s.a.v) tabi olmuşuz onun bize tavsiyesi ve Allahımızın bize emri ise efendimizden sonra ehl-i beytine tabi olmak onların yolunda yürümektir. bu sebepten dolayıda her müslüman ehl-i beyt' taraf olmak zorundadır ve arapça karşılığı ehl-i beytin şiasıdır.yani gerçek bir müslüman Allahın rızasını arıyan bir müslüman efendimizin sünnetine uyduğundan ötürü sünnidir ehl-i beyte tabi olduğundan ötürüde şiadır.ayrılık yok aslında hepimiz biriz gerçek yolda budur."Allahın ipine cemaat halinde sarılmamızın kurtuluş vesilemiz olduğunu belirten Kuran'ı Kerimdir.cemaat ise İmamlı toplumdur.yoksa kadiri,nakşi,sünni,şia,alevi,rufai.....v.s hepside müslüman hepside canlarımız bizim hepsininde üstadları ya direkt yada dolaylı olarak Ehl-i beyt'ten dir.ez cümle kurtuluş vesilemiz Kur'anı iyi anlamak Efendimizi (s.a.v)i iyi anlamaktır."kim tağutu red eder Allah'a iman getirirse." burda sadece bir yönetimi veya o yöneticileri red olarak anlamamalıyız.tağutun bize enjekte ettiği fikir huy anlayışlarıda red etmektir. gerek şimdiki gereksede eski tağutların bize aşıladığı anlayışları fikirleri bir kenara itip hak yola tabi olmamız elzemdir.

        Yorum


          #64
          Ynt: hak mezhep Şia'dır

          Ali Şeriatinin Ali şiası safevi şiası kitabından etkileşimler gördüm. önce kızmak istedim bu insanlar neden böyle diye. sonra vazgeçtim. çünkü eğer şeriatiyi okumamış da cübbeliyi okumakla kalsalardı bu insanlar Ali şiası diye bir kavrama da sahip olmayacaklar şiayı külliyyen kafir bileceklerdi. hiç olmazsa şimdi şiileri mezhepçilikle suçlayan ama onların vahdete çekilmesi mümkün ve gerekli olan ekol olarak görüyorlar. bu bir kazanım değil midir? evet. ancak burada kalınır padanaja tutulunursa işte o zaman kötüdür.

          buradan ilerisi şudur: ezberleri sorgulamak! peygambere nasıl bağlanıyorum? Allah'a nasıl hangi yolla itaat ediyorum.

          Bu gün hepimiz Allah'a bağlanıyoruz kadirisi nurcusu vs. hepimiz Peygambere uyuyoruz demiş kardeşimiz. bunun üzerinde biraz düşünceye ve bunu irdelemeye davet ediyorum. sorularım var:

          1- şayet aynı peygambere bağlı aynı Allah'a itaat edenler birlik olmalı aynı adımı atmalı değiller mi?

          2- o halde neden ayrılar?

          3- aynı adımı atmıyorlarsa o zaman aynı peygambere mi aynı yolla mı ulaşıyorlar bu sorgulanmalı değil mi?

          şimdi birisi afyonda 25 kişi öldü dese ötekisi hayır orda 100 kişi öldü dese. ikisi de birbirlerinin kaynaklarına gözlerini çevirmez mi? hangisi doğru yanlış diye? ikisi de on4'te geçti haber dese. bu kez nasıl olur aynı kaynakta iki farklı rakam denmez mi? bu durumda biri ben on4'ün haber bandı olan alt yazıda gördüm ki 25 yazıyordu, öteki de dese ben on4'ten haberi alıntılayan elcezeri'nin sitesinde gördüm 100 yazıyordu dese. bu durumda hakikat ayanbeyan ortaya çıkmış olur mu? evet olur.

          birader Peygamber s.a.a. öleli aradan 1400 yıl geçmiş. Bu süre içinde haberlerin değişebileceğini Allah ve Resulü hesap edememiş mi? araya münafıkların girip Peygamber adına uydurmaları bu dine sokacaklarını, hatta zalim iktidarların peygamber adına hadis koleksiyonları oluşturacaklarını hesaplayamışlar mı? 4 mezhebin farklı sünnet hatta farz hatta inançları insanlara aktaracaklarını, sünniliğin bir yana şiiliğin bir yana çekeceklerini düşünememişler mi? Elbette düşünmüşler. Düşünmeseler hak din sahibi olabilirler mi? Benim noksansız bir Allah'a hak bir Peygambere inanmam ne anlama gelir? bana dosdoğru dini aktarmak kadar o dini sapasağlam ulaştıracakları anlamına gelmez mi? Gelirse o zaman biri doğru diğerleri yanlış anlamına gelmez mi bu? elbette gelir. eğer sen hiç kimsenin hatırı kalmasın herkes birlik içinde yanlışlara gülüp geçsin din değil önemli olan birliktir dersen o zaman orada sorun olur.

          Hayır biz diyoruz ki Peygamber, kendisi masumdur, masum kalabilmesi (bize doğru olarak ulaşabilmesi) için aynı kendisi gibi masum korunmuş bir yolla zamanlara ulaştırılması şarttır. Kur'an'ın korunması demek sadece onun lafzının korunması demek değildir. Eğer Kur'an'ın lafzı korunur ama yanlış yorumları da serbest ve haktır denilirse o zaman bu korunmuşluk neye yarar? Kur'an'da bir ayetten birbirine zıt yorumlar çıkarıp bunların hepsini din kabul etmek hangi delille haktır! Mezhepler bundan başka nedir? Saydığın mezheplere uyulabileceğini sana kim söyledi? Kim onlara uyanların doğru yolda olacağı garantisini verdi?

          kanmayalım...

          Yorum


            #65
            Ynt: hak mezhep Şia'dır

            Tebrik ederim guzel konu olmus, ama keske biraz kisa yapsaydin. Boyle uzun olunca insanin gozunu korkutuyor...
            Ben okudum ama herhalde aramizda bazi aceleci arkadaslarda vardir
            Menfaetlerin basladigi yerde, dostlukar biter...
            Bizler Hepimiz kardesiz

            Yorum

            YUKARI ÇIK
            Çalışıyor...
            X