Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    #76
    Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

    "hem sunni kaynakları emeviler yazdırdı diyorsunuz hemde hz.ali hakkındaki güzel sözleri alıp delil yapıyorsunuz. hatta bazen hadisi reddetmenize rağmen istediğiniz kısmı alıyorsunuz."

    demiş ehli tevhid

    biz kendisine soralım:

    Tevratı eliyle değiştirdiler, ama orada Muhammed s.a.a.i müjdeleyen ayetlere müdahale edemediler. Şimdi tevrata muharref mi demeyeceğiz yoksa o hakikat olan mücdeyi mi inkar edeceğiz?

    sünni kaynaklar bizim için bir değere sahip değil. Ancak bu, onların içinde hiç hakikatin olmadığı anlamına gelmez. Tevrattaki müjde misali sünni kaynaklarda da Ehlibeyt mücdeleniyor ki kendi kitaplarını okuyarak Allah'a yakın olmak isteyen sünnilere hüccet tamamlansın. Ancak içlerinde bu hakikatlerin olması sünni kitapları güvenilir yapmadığı gibi Emevi tescilli olduğu gerçeğini de geçersiz kılmaz. Emevilerin o rivayetleri çıkarmaya gücü yetmezdi Çünkü Allah diyor bu zikri biz indirdik onları koruyacak olan biziz. Zikir iki kısımdan oluşur: 1- Kur'an'ı samit, ki bu herkesin elindeki yazılı Kur'an 2- Kur'an'ı natık, ki bu da Ehlibeyttir. Ehlibeyt hakikati de korunmuştur.

    Ancak sünni kitaplar Ehlibeyte sırt çevirmiş, Ehlibeyt düşmanlarının yanlış fıkhi ve itikadi görüşleriyle, bidat ve hurafeleriyle bu kitapları doldurmaktan geri kalmamışlardır.

    siz bir şey ispatlamak için bizim kaynaklarımızdan hakikati ispatlamak zorundasınız. biz de sizin güvendiğiniz kitaplardan size ispat için delil göstermeliyiz.

    biz bunu hep yapıyoruz ama siz diğerini yapmıyor, yapmadığınız gibi hakikate teslim olacağınıza, sünni görüşlerin Örneğin Ebubekirin hilafete Ali a.s.'dn haha layık olduğunu bizim kitaplarımızdan ispatlamıyorsunuz, ama bizim size gösterdiğimiz kitapları sizin için kullandığımızı çarpıtıyorsunuz.

    Yorum


      #77
      Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

      hristiyanlarda aynısını yapıyorlar hz.isayı öven ayetleri alıp ispatlamaya çalışıyorlar. isa ilah değil ayetlerine ise bizde yok diye yüz çeviriyorlar

      1- sunni hadisleri her turlu raviden hadis almıştır. imamiyye ise sadece imamiyyeden hadis almıştır. zaten hadislerinin yuzde 90u peygambere varmaz yani hadis bile sayılmazlar.

      2- ehli sünnet hz.aliyide sevdiğinden onun hakkında sayısız hadis nakletmiştir ama şia üç halifeyi kafir saydığından onlar hakkında iyi söyleyenleri zaten almamışlardır.

      3- sunni hadislerininde çoğunlukla istediğiniz kısmını kesip çıkarıp alıyorsunuz. aynı ravi zinciri ile gelen hz. ebubekiri öven hadisi almazken hz.ali hakkındaki hadisi delil yapıyorsunuz.

      4- hadisleride keyfinize göre tevil ediyorsunuz.

      5- üç halife vs hakkında iyi beyan olamasada...hz.alinin hz.ömere kızını vermesi pek çok durum şii kaynaklarından ispatlanıyor. fakat siz sunnı kaynaklarında yapmadığınız birşeyi burada yapmaya başlıyorsunuz. hadisin sıhhatine bakıyorsunzu tevil ediyorsunuz kıvırıyorsunuz.vesaire vesaire.hiç olmasa takıyye diyorsunuz...
      HASBUNALLAH

      Yorum


        #78
        Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

        ehli tewhid tek söyleyebileceğin bu mu?

        aişe hakkında o kadar sünni hadisi getirmeme rağmen tek savunman;
        (Hadisin bir kısmını alıp, geri kalanını almıyorsunuz)

        tek söyleyebileceğin bu mu?

        konu 4. sayfaya ulaştı ama senden bir tek bile geçerli itiraz gelmedi
        Hadi o hadislerikabul et. yada ğulat gibi kaynağını inkar et
        [center]
        ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
        [center]
        Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
        Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

        Yorum


          #79
          Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

          [quote author=EHLI-TAWHID link=topic=22526.msg140983#msg140983 date=1326843949]
          hristiyanlarda aynısını yapıyorlar hz.isayı öven ayetleri alıp ispatlamaya çalışıyorlar. isa ilah değil ayetlerine ise bizde yok diye yüz çeviriyorlar[/quote]

          munazara ilkeleri açısından bu doğrudur, çünkü senin kaynağın sana, onun kaynağı ona delil olacaktır. eğer hristiyan Kuranı kabullenseydi hristiyan olmazdı zaten. bizim aramızdaki ihtilaf da aynıdır, ben zaten sünni hadisleri kabul etseydim Şia olmazdım. ama madem sen anlamamakta diretiyorsun o zaman gel şöyle yapalım. tüm konuları Şia hadis, tarih, tefsir ve rical kitapları ile konuşalım ve kaynak olarak sadece bunları görelim. kabul edecek misin? eğer kabul edersen buyur başlayalım, yok eğer sen Şia kaynakları kaynak olarak görmeyeceksen hangi akıl -gerçekte ise akılsızlık- ile benim bu emevi kaynaklarını kabul edeceğimi düşünüyorsun?

          1- sunni hadisleri her turlu raviden hadis almıştır.
          "her türlü ravi" diyince zaten sizin kaynaklarınız harici, nasibi, emevi ve ehli kitaptan oluşmaktadır. bunlar hepsi sünnilik adından birleşir başka bir şey değil. bir tek Şiilerin hadisleri yabancı mezhebin hadisleridir ki, bunun da sebebini kendi ulemanız bildirmektedir. çünkü Şiilerin hadisleri inkar edilirse -ehli sünnet nezdinde- sünneti Nebevi s.a.a'den geriye bir şey kalmaz.

          imamiyye ise sadece imamiyyeden hadis almıştır.
          • [li]إِنَّمَا يَفْتَرِي الْكَذِبَ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِآيَاتِ اللَّهِ ۖ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْكَاذِبُونَ
            Allah'ın ayetlerine inanmayanlar, yalan söylerler, iftirada bulunurlar, onlardır yalancıların ta kendileri.

            Nahl suresi 105-ci ayet
            [/li]

          3-Muvassak Hadis: on iki imamlı olmayan ancak ravileri güvenilir ve hadis metni de masuma dayanan hadislere denir. On iki imama inanma şartının haricinde yukarıda hadis için belirtilen iki esasi şart bu hadis türü içinde geçerlidir. Muvassak Hadis itibar ve derece bakımından Sahih ve Hasen hadislerinden sonra gelir.

          hadis tarifi
          şimdi muvassak hadis için hemen bir örnek verelim:
          • [li]علي بن إبراهيم، عن أبيه، عن النوفلي، عن السكوني، عن أبي عبدالله (عليه السلام) قال: قال رسول الله (صلى الله عليه وآله): إن على كل حق حقيقة، وعلى كل صواب نورا، فما وافق كتاب الله فخذوه وما خالف كتاب الله فدعوه
            ...es-Sekuni, Ebu Abdullah (imam Sadık a.s)'dan şöyle rivayet eder: Rasulullah s.a.a buyurdu ki: «Her hakkın ötesinde bir hakikat vardır ve her doğrunun üzerinde bir nur bulunur. Bir şey Allah'ın kitabına uygunsa onu alın, Allah'ın kitabına aykırı ise onu bir kenara bırakın.»

            "el-Kafi", 1/69, hadis 1
            [/li]

          hadisin senedinde işaretlediğim ravi es-Sekuni ehli sünnet ravisidir. bununla birlikte Şia onu güvenilir olarak görmüş ve ondan rivayet etmiştir. sadece "el-Kafi"de es-Sekuni'den rivayet edilmiş hadislerin listesi: http://alkafi.net/vb/showthread.php?p=5146

          nasibiliğe eğilim gösterdiğinden bu yana baya yalan yükledin ama.


          zaten hadislerinin yuzde 90u peygambere varmaz yani hadis bile sayılmazlar.
          farketmez, hadisin masumlar a.s'dan birine varmış olması yeterlidir, bizim nezdimizde hadis budur. daha kolay anlaman için ehli sünnetten bir örnek vereceğim: sahabe mürseli

          2- ehli sünnet hz.aliyide sevdiğinden onun hakkında sayısız hadis nakletmiştir ama şia üç halifeyi kafir saydığından onlar hakkında iyi söyleyenleri zaten almamışlardır.
          ehli sünnetten Ali a.s'ı ancak ya avam sever veya Nesai ve Hakim gibi Şia, Rafizi ilan edilmişler, dövülerek öldürülmüşler ki, bunlarda azınlıktır:

          Nesai'nin dövülerek öldürülmesi
          Hakim'in Şia ve Rafizi ilan edilmesi


          3- sunni hadislerininde çoğunlukla istediğiniz kısmını kesip çıkarıp alıyorsunuz. aynı ravi zinciri ile gelen hz. ebubekiri öven hadisi almazken hz.ali hakkındaki hadisi delil yapıyorsunuz.
          biz sünni kaynaklarından size karşı delil olarak sunduğumuz hadisleri bile sahih görmüyoruz bunları sadece şahid kısmında alıyoruz, çünkü bunlar bizim kaynaklarımız tarafından doğrulanmaktadır. fakat Ebu Bekir ve benzerleri hakkındaki hadisler böyle değil.

          4- hadisleride keyfinize göre tevil ediyorsunuz.
          örnek alalım?

          5- üç halife vs hakkında iyi beyan olamasada...hz.alinin hz.ömere kızını vermesi pek çok durum şii kaynaklarından ispatlanıyor. fakat siz sunnı kaynaklarında yapmadığınız birşeyi burada yapmaya başlıyorsunuz. hadisin sıhhatine bakıyorsunz
          وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ
          Yalan söylediklerinden dolayı onlara elemli bir azap var.

          Bakara suresi 10-cu ayet

          biz sunduğumuz her hadisi her mezhebin rical ilmine göre araştırıyor ve sahih olduğunu bildikten sonra delil olarak ortaya koyuyoruz. eğer siz bunun aksini idda ediyorsanız buyrun ıspat edin, işte benim aktardığım hadisler: http://velayet.wordpress.com/


          tevil ediyorsunuz kıvırıyorsunuz.
          benim bildiğim kadarı ile dansözler kıvırır ve peki dansözün kimler olduğunu biliyor musun?

          vesaire vesaire.hiç olmasa takıyye diyorsunuz...
          örnek alalım?

          Yorum


            #80
            Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

            [quote author=EHLI-TAWHID link=topic=22526.msg140972#msg140972 date=1326837962]
            ama sunni hadislerden isptalıyorum deyip istediğin hadisi seçme kesip koparma ne kadar doğrudur.
            [/quote]
            Bu ne kadar da çirkin ve zayıf bir savunma olmuş..

            Madem hadisi kesiyoru geri kalanını sen tamamla yeminler olsun kabul edeceğim.

            HADİS:

            Ümmü Seleme Aişe'ye şöyle dedi:
            "Hatırlıyor musun, bir gün Resulullah (s.a.a.) Hz. Ali ile halvet etmiş konuşuyordu. Konuşmaları uzayınca sen onlara saldırmak istedin de ben seni engellemeye çalıştım. Ama sen beni dinlemeyerek onlara saldırdın. Fakat çok geçmeden ağlayarak geri döndün. "Sana ne oldu?" diye sorduğumda dedin ki:

            "O ikisi fisıldaşırken yanlarına gidip Ali'ye; "Resulullah'ın dokuz gününden sadece bir günü bana aittir. Bu bir günde de beni yalnız bırakmayacak mısın ey Ebu Talib'in oğlu?" dedim. Bunun üzerine Resulullah öfkeden yüzü kıpkırmızı olduğu halde bana dönerek;

            "Hadi geri dön git! Allah'a andolsun, Ali'ye düşman olan imandan çıkmış olur." diye buyurdu." Ve sen pişman ve kızgın bir halde geri döndün. "

            Aişe; "Evet, hatırlıyorum." dedi.


            Ümmü Seleme dedi ki:

            "Yine hatırlıyor musun, bir gün ben ve sen Resulullah'ın (s.a.a.) yanındayken bize buyurdu ki:

            "Sizin hanginiz deveye binecek de Hav'eb köpekleri ona ürüyecek ve o doğru yoldan sapmış olacaktır?" Biz; "Bundan Allah' a ve Resulüne sığınırız." dedik. Sonra Resulullah eliyle senin sırtına vurup; "Sakın o sen olmayasın ey Humeyra!" buyurdu."

            Aişe;
            "Evet, bunu da hatırlıyorum." dedi.


            Ümmü Seleme dedi ki:

            "Yine hatırlıyor musun, bir gün baban ile Ömer Resulullah'a geldiler. Biz perdenin arkasına geçtik. Onlar Resulullah'a; "Ey Resulullah! Senin ne zamana kadar bizimle birlikte olacağını (yaşayacağını) bilmiyoruz. Keşke senden sonra kendisine sığınacağımız halifenin kim olduğunu bize bildirseydin!" dediler.


            Resulullah (s.a.a.) onlara buyurdu ki:
            "Evet, ben onun şu anda nerede olduğunu biliyorum. Ama bunu yaparsam siz onun etrafından dağılırsınız; tıpkı İsrail Oğullarının Harun'un etrafından dağıldığı gibi." Onlar da sustular. Sonra da çıkıp gittiler. Onlar dışarı çıkınca biz Resulullah'ın (s.a.a.) yanına gittik. Sen Resulullah'a karşı bizim hepimizden daha cesaretli olduğun için;

            "Ey Resulullah! Kimi onlara halife etmek istiyordun?" diye sordun.

            Resulullah (s.a.a.) buyurdu ki:

            "Ayakkabısını tamir eden adamı."

            Aşağıya indiğimizde Ali'nin ayakkabısını tamir ettiğini gördük. Sen;

            "Ey Resulullah! Biz sadece Ali'yi görüyoruz." dediğinde

            Resulullah (s.a.a.):

            "İşte halifem odur." buyurdu."

            Aişe; "Evet, bunu da hatırlıyorum" dedi.

            Bunun üzerine Ümmü Seleme ona dedi ki:
            "Peki ey Aişe, niçin bildiğin halde bu savaşa gidiyorsun?"

            Aişe; "Ben halkın arasını ıslah etmek, düzeltmek istiyorum." dedi.1


            Ümmü Seleme ona sert çıkışarak dedi ki:

            "İslam'ın direği eğilirse kadınlar onu düzeltemezler; kırılırsa kadınlar onu onaramazlar. Kadınların en iyisi, gözlerini aşağı indirenler, şeref ve haysiyetlerini koruyanlardır. Sana şunu soruyorum: Deveye binip bir su kaynağından diğer bir kaynağa gittiğin halde bu çöllerin birinde Resulullah'la (s.a.a.) karşılaşırsan, ne dersin acaba?!Vallahi eğer ben senin yaptığını yapsaydım, sonra da bana; "Cennete gir" denilseydi, üzerime örttüğü perdeyi yırttığımdan dolayı Muhammed'le karşılaşmaktan utanırdım..."2

            1- İbn-i Ebi'I-Hadid, Şerh-i Nehc'ü1-Belağa, c. 6, s. 217 - 218.
            2- el-Musannef Fi Garib'il-Hadis, c. 2, s. 184; el-İmame ve's-Siyase, c.1, s.55
            [center]
            ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
            [center]
            Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
            Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

            Yorum


              #81
              Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

              [quote author=meşedi ali enis link=topic=22526.msg141000#msg141000 date=1326870309]
              Bu ne kadar da çirkin ve zayıf bir savunma olmuş..

              [b][size=4]Madem hadisi kesiyoru geri kalanını sen tamamla yeminler olsun kabul edeceğim.

              [/quote]
              Aynen buyur bakalım hadisi sen tamamla hepimiz kabul edelim....bakalım sözünde ne kadar doğrusun ne kadar ciddisin..sağa sola çekmek yok laf kalabalığı yapmak yok..ali enesin eklediği bu hadisi sen tamamla bizde senden özür dileyelim..bak eline ne güzel koz verdik hadi bakalım
              ALLAH'ım Bütün Güzel Sözler Sana Söylemekle Güzeldir,Kırık Dökük de Olsa Kabul Eyle Sözlerimi.

              Yorum


                #82
                Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                [quote author=meşedi ali enis link=topic=22526.msg141000#msg141000 date=1326870309]

                Ümmü Seleme ona sert çıkışarak dedi ki:

                "İslam'ın direği eğilirse kadınlar onu düzeltemezler; kırılırsa kadınlar onu onaramazlar. Kadınların en iyisi, gözlerini aşağı indirenler, şeref ve haysiyetlerini koruyanlardır. Sana şunu soruyorum: Deveye binip bir su kaynağından diğer bir kaynağa gittiğin halde bu çöllerin birinde Resulullah'la (s.a.a.) karşılaşırsan, ne dersin acaba?!Vallahi eğer ben senin yaptığını yapsaydım, sonra da bana; "Cennete gir" denilseydi, üzerime örttüğü perdeyi yırttığımdan dolayı Muhammed'le karşılaşmaktan utanırdım..."2

                2- el-Musannef Fi Garib'il-Hadis, c. 2, s. 184; el-İmame ve's-Siyase, c.1, s.55

                [/quote]

                HUVE'L AZİZ

                SELAM OLSUN ALLAH'IN HABİBİNE VE TEMİZ PAK KILDIĞI EHL-İ BEYTE

                Burda delil getirdiğiniz el-Musannaf fi-Garib'il Hadis adlı eser kime ait? Benim bildiğim tarihte yazılan ilk musannaf Abedurrezzak bin Hemmam'a aittir ki kendisi şiilikte itham edilen muhaddislerden biridir bazıları bunu kabul etmeyip İmam Ali'ye karşı büyük bir sevgi beslediğini düşmanlarına ise buğzettiğini ama şii olmadığını söylerler herneyse. Hemmam dan sonra yazılan ikinci musannaf İbn-i Ebi Şeybe'nindir ki en hacimli hadis mecmuasıdır. Bu güne adar ehl-i sünnetin hadis mecmuaları arasında en hacimlisi ibn-i ebi Şeybenin el-musannafıdır. Buhari başta olmak üzere bir ço muhaddise hocalık etmiştir. Türkçeye çevrilmişti tamamlandımı bilmiyorum en son 2. cildi basılmıştı. Ama adı da el-Musannaf fi-Garib'îl Hadis değildir adı el-musannaf fi'l-ahadis vel-asar dır. Sizin bahsettiğiniz kaynak kime ait?
                EY AZİZAN, BİZ KAR-ZARAR HESABI YAPMAKSIZIN SEVGİ'YE TESLİM OLUR SELAMA ERERİZ. KİM NE DERSE SÖYLESİN, SEVDİM ALİ'Yİ. KAR-ZARAR http://www.nuvezan.com/

                Yorum


                  #83
                  Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                  musannefi yazan şiidir ibn ebil hadidde şiiliğe yaklaşmış muteziledir.
                  HASBUNALLAH

                  Yorum


                    #84
                    Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                    [quote author=EHLI-TAWHID link=topic=22526.msg141022#msg141022 date=1326881531]
                    musannefi yazan şiidir ibn ebil hadidde şiiliğe yaklaşmış muteziledir.
                    [/quote]
                    Güldürme meni ay sünni
                    o hadis İmam Ali a.s velayeti ile ilgili tamam kabul ediyorum.

                    konumuz aişe:
                    sizin En büyük kitabınız olan Buharinin aişe hakkında yazdığı hadisi tamamla vallahi kabul edecem



                    Peygamber efendimiz Hatice'yi anınca Aişe şöyle demişti: "Bana ne Hatice' den? O işi bitmiş yaşlı bir kadındı ve Allah onun yerinesana daha hayırlısını verdi." Resulullah (s.a.a.) bu sözleri duyunca öfkeden tüyleri ürpermişti.

                    Bir defasında, Peygamber-i Ekrem (s.a.a.) Aişe'nin evinde iken eşlerinden biri ona, çok sevdiği bir yemeği hazırlayıp göndermiş, Aişe yemek dolu tabağı alıp kırmış ve Resulullah'ın (s.a.a.) yemeği tatmasına engel olmuştu. (2)
                    2- Sahih-i Buhari, c. 7, s.46, Bab'ul-Gayre.
                    [center]
                    ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
                    [center]
                    Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
                    Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

                    Yorum


                      #85
                      Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                      veya bu hadisi tamamla:


                      Aişe diyor ki:

                      "Resulullah'ın eşi Safiyye Resulullah'a yemek gönderdi. O sırada Resulullah benim yanımdaydı. Safiyye tarafından gelen cariyenin getirdiği yemeği görür görmez vücudum titredi ve kendimi kaybettim. Tabağı elinden alarak kırıp dışarı attım. Peygamber bana bakınca gözlerinden bu hareketime öfkelendiğini anladım.

                      -Ben hemen dedim ki: "Bugün bana beddua etmesinden Resulullah'a sığınırım."

                      -Resul-i Ekrem (s.a.a.): "Öyleyse bunu telafi etmelisin" buyurdu.

                      -Ben: "Ey Resulullah! Bunun keffareti nedir?" diye sorunca

                      -Resul-i Ekrem(s.a.a) buyurdu ki: "Onun yemeği gibi yemek ve onun tabağı gibi tabak"

                      1- Müsned-i Ahmed bin Hanbel, c. 6, s. 277.



                      Ehli tewhid

                      ya kabul et Aişe Peygamber s.a.a efendimizi üzüyordu.

                      ya da ğulatlığını kabul et ki hadisi inkar edirsen
                      [center]
                      ..ey ahle aalam agham Eli mazloome... یا ابا عبدالله الحسین
                      [center]
                      Bizleri öldürün! Zira Halkımızın bilinci daha da artacak!
                      Şehid Seyyid Abbas Musavi(Eski Hizbullah Lideri)

                      Yorum


                        #86
                        Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                        peygamberi kıskanıp üzmesi onu dinden mi çıkarır ? peygamber onu boşamadı ve onun koynuna giiryordu kafir olsa boşardı.

                        sana bir soru islam devletinin düşmanlarına islam devletinin gizli bir şekilde saldıracağını bildiren kişi kafirmidir munafıkmıdır ?
                        HASBUNALLAH

                        Yorum


                          #87
                          Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                          [quote author=EHLI-TAWHID link=topic=22526.msg141034#msg141034 date=1326883852]
                          peygamberi kıskanıp üzmesi onu dinden mi çıkarır ? peygamber onu boşamadı ve onun koynuna giiryordu kafir olsa boşardı.

                          sana bir soru islam devletinin düşmanlarına islam devletinin gizli bir şekilde saldıracağını bildiren kişi kafirmidir munafıkmıdır ?
                          [/quote]

                          Gardaş yolları karıştırma soru açık ve net sende az bişey dik dur ve açık soruya açık cevap ver...ya siz hiçmi direk cevap verme cesafeti gösteremezsiniz...aha buhari aha hadis buyur sen tamamlada doğrusunu öğrenelim neden lafı dolaştırıyorsun...gerçi sende şaşrdın ne diyeceyını şimdi soruya soru ile karşılık verip aklınsıra kaynatacaksın meseleyi...YEMEZLERRRRRRRRRRRRRR...ALİ ENESE NET CEVAP VER DÜRÜSTLÜĞÜNÜ GÖRELIM...
                          ALLAH'ım Bütün Güzel Sözler Sana Söylemekle Güzeldir,Kırık Dökük de Olsa Kabul Eyle Sözlerimi.

                          Yorum


                            #88
                            Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                            ben bu hadisi biliyordum zaten hadiste birşey yok ki. kadın duyguları anlayın bunu...peygamber onu boşamadı sonuçta
                            HASBUNALLAH

                            Yorum


                              #89
                              Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                              ...EDİT...
                              ALLAH'ım Bütün Güzel Sözler Sana Söylemekle Güzeldir,Kırık Dökük de Olsa Kabul Eyle Sözlerimi.

                              Yorum


                                #90
                                Ynt: PEYGAMBER'İN HAYATI DÖNEMİNDE AİŞE

                                [quote author=EHLI-TAWHID link=topic=22526.msg141041#msg141041 date=1326885177]
                                ben bu hadisi biliyordum zaten hadiste birşey yok ki. kadın duyguları anlayın bunu...peygamber onu boşamadı sonuçta
                                [/quote]

                                Hz Resulullah s.a.a ın diğer hanımları kadın değilmiydi onlar neden ön planda değilde ayşe sürekli kıskançlıkları hataları asilikleri ile ön planda acaba.?? buda ayşenin faziletimi yoksa..
                                ALLAH'ım Bütün Güzel Sözler Sana Söylemekle Güzeldir,Kırık Dökük de Olsa Kabul Eyle Sözlerimi.

                                Yorum

                                YUKARI ÇIK
                                Çalışıyor...
                                X