Ehlibeyt a.s.'a Delalet Olan Ayetleri Said Risalelerde Nasıl Tefsir Etti?
ha ığdırda veya türkiyede şia alimleri var mıydı yok muydu konusunu şu an ığdırın tüm türkiyeye yetecek kadar her tarafa şia alimi yollamasının bereketinin sırf inkılapla olduğunu mu söylüyorsunuz? kökleri olmasaydı inkılap ne yapabilirdi. diğer illerimizde neden böyle bir etki yapmadı? Yani sırs Said Nursi'yi kurtaracağız diye şia ve Allah'ın hak ilkelerini bozmayalım lütfen.. Allah her kavimde her zaman iyiliği emr kötülükten sakındırcak bir topluluk bulunacaktır demiyor mu?.. Bu durumdan türkiye, Saidli dönemlerde neden mahrum kalsın.. Bunlardan kastın Said'in olmadığı kesindir. Çünkü kendisi Ehlibeyt düşmanı ve bulandırıcısı katı bir sünnidir. Elmeddinin dediği gibi diğer sünnilerden hiç bir şekilde ayrılmamış Ehli sünnet akidesini batıl değil şia batıl diye bir sürü tahrifatlarda bulunmuştur.. Bunlar ayet bile olsa bunları tahrif etmiştir sırf sünnilik hak görünsün diye.. Çok şey söylemeyebilirdi şia hakkında kimse burda şia üstün görünüyor bunu bir anlat bakalım diye boynuna onun silah dayamadı.. onun mücadele alanı sisteme karşı idi. neden şiaya düşman oldu ki..
Onun Ehlibeyti seviyor görünmesini daha önce açıkladık.. her kesimi seviyor o anlamda. sebebi ise onları kazanıp kendisine çekebilmek için.. yoksa onları hak gördüğünden değil.. Said'in Ehlibeyt kapsamına kendisini ve sünni tarihi büyüklerini dahil etmesi Ehlibeyt taraftarı olmayı kendi gurubu içn Ehlibeyti kullanmaya kalktığının en büyük ispatıdır...
ha ığdırda veya türkiyede şia alimleri var mıydı yok muydu konusunu şu an ığdırın tüm türkiyeye yetecek kadar her tarafa şia alimi yollamasının bereketinin sırf inkılapla olduğunu mu söylüyorsunuz? kökleri olmasaydı inkılap ne yapabilirdi. diğer illerimizde neden böyle bir etki yapmadı? Yani sırs Said Nursi'yi kurtaracağız diye şia ve Allah'ın hak ilkelerini bozmayalım lütfen.. Allah her kavimde her zaman iyiliği emr kötülükten sakındırcak bir topluluk bulunacaktır demiyor mu?.. Bu durumdan türkiye, Saidli dönemlerde neden mahrum kalsın.. Bunlardan kastın Said'in olmadığı kesindir. Çünkü kendisi Ehlibeyt düşmanı ve bulandırıcısı katı bir sünnidir. Elmeddinin dediği gibi diğer sünnilerden hiç bir şekilde ayrılmamış Ehli sünnet akidesini batıl değil şia batıl diye bir sürü tahrifatlarda bulunmuştur.. Bunlar ayet bile olsa bunları tahrif etmiştir sırf sünnilik hak görünsün diye.. Çok şey söylemeyebilirdi şia hakkında kimse burda şia üstün görünüyor bunu bir anlat bakalım diye boynuna onun silah dayamadı.. onun mücadele alanı sisteme karşı idi. neden şiaya düşman oldu ki..
Onun Ehlibeyti seviyor görünmesini daha önce açıkladık.. her kesimi seviyor o anlamda. sebebi ise onları kazanıp kendisine çekebilmek için.. yoksa onları hak gördüğünden değil.. Said'in Ehlibeyt kapsamına kendisini ve sünni tarihi büyüklerini dahil etmesi Ehlibeyt taraftarı olmayı kendi gurubu içn Ehlibeyti kullanmaya kalktığının en büyük ispatıdır...
Yorum