sevgili kardeşlerim insanlık tarihten belli bir inanca tabi olmuştur kimi puta kimi inege şuna buna tapmışlardır kimide yaradanına ve onun elçisine tabi olmuşlardir. yani kimse o zaman haşa allahı inkar etmedi ateist degildi varsada çok az bir derece yani demek oluyorki tevhid dini ile şirk dini karşı karşıya gelmiştir. hani ali şeriati diyor ya
Şirk dini; yorumlayan, kılıf uyduran ve yasallaştıran, uyuşturan, duraklatan, sınırlayan, halkın yaşayış tarzına ilgisiz kalan din demektir. Tarih boyunca da insan toplumlarına musallat olmuştur. Demek ki, "Din korku ürünüdür, uyuşturucudur..., sınırlayıcıdır, feodal dönemin ürünüdür" diyenler; doğru söylemişlerdir. Çünkü onlar tarihe bakarak bu sonuca varmakta idiler. Fakat onlar, aynı zamanda dinin ne olduğundan haber.
islam öncesi arap tolumu allahı inkar etmiyordu ki sadece putlari vesile görüyord u h.z muhammed s.a.a son pexamber amcasi ebu telip e gelen ebu cehil ve ekibi efendimizi döndermeye çalıştılar
atalarımıza putlarimiza hekeret ediyor gerekçesiyle efendimizi davasından alikuymak istediler. aslında onların putlarına baglı oldukları için degil ve ya atalarını sevdikleri için allah resulüne karşı gelmediler. biliyorlardıki bu din onların menfaatlerine tersti. yani o putları bir vesile görüyorlardı
hani bu gün şeyhleri hahamlari papazlari sözde çagdaş hormonlu aydınların teorileriyle bazı insanlar kendini asldatıyor ve bunları kendine dayanak olarak görüyor.
ama üş sahifesi vesile vardır yaradana ulaşmak için bir. allaha ulaşmaya esmaül hüsna iki. duadır. üç. salih amel bu üçüne sarılmaya ulaşan allah bir vesile bulmaya ulaşır . bu üçünün dışında
kendini boşa yorar..
şimdi gel gelelim kuru fasulyenin nimetlerine . allahın gönderdigi pexamberin gerçek takipçileri vardır. bunlar her zaman azınlıkta kalmışlardır gerek h.z musa h.z isa a.s h.z ibrayim ama bu her pexamberin vasileri vardır..
son peygamber h.z muammed .sa.a nında bir vasisi vardır oda h.z ali efendimizdir. bir tarihi olayı anlamak için onun nasıl bu güne geldigini anlamak için o inancın tarihte yazılan eserlerine bakarsınız..
bu da islam dini ise çogunluga degil hakikata bakarak görebilirsiniz . yani resulun evlatlarına onun soyuna bakarak anlarız . demiyor mu kuran da allahın ipine sarılın. ve Ehl-i Beyt'e (a.s) itaat farzdır. Nisa suresi 59. ayet: "Ey iman edenler, Allah'a itaat edin, Resule ve sizden olan Ulu'l Emr'ede (Ehl-i Beyt'ede) itaat edin." Şura suresi 23. ayette yüce Allah şöyle buyuruyor: "(Ey Resulüm) Deki; yapmış olduğum tebliğe karşılık sizden yakınlarımı (Ehl-ibeytimi) sevmenizden başka bir ücret iştemiyorum." . allah yüce kitabımızda herşeyi belirtmiş sırf kurana bakarak dahi bunları anlayabiliriz bu gün islam tarihine baktıgımızda bir çok bidatın sünnet bir çok sünnetin bidat oldugunu görürüz .
"Ey iman edenler! Eğer bir fasık, size bir haberle gelirse, onu etraflıca araştırın; yoksa cehalet sonucu, bir kavme kötülükte bulunursunuz da, sonra işlediklerinize pişman olursunuz." (Hucurat-6) ama malesef görme işitme tolumu haline getirildi toplumumuz hani diyor ya seyyid musavi "Duymakla görmek arasında büyük bir fark vardır. Duymak hiçbir zaman görmek gibi olamaz. bu olayları göremedik ama dogru kaynaklara ulaşmaz her müminin vaziifesidir.
ve tarihte olan bir kara leke evaldı resule zulüm edildi bunlar bir şekilde meşrulaştırıldı .. bu ehlibeyte bakarsak hep ezilmiş itilmiş kalkılmış ve azinlık ta kalmış ve lakin hiç sönmemiş bir nur olarak kalmış ..
ve bu ehlibeyti seven destekleyen muhammedi islamı yaşyan bu insanlar a edilmedik kalmamış ve halende bahreyn de bu zulüm devam ediyor.
allah resülü buyurduki . size iki emanet bırakıyorum biri allahın kitabı kuran biri ehlibeytimdir..
sünni kardeşlerimde bu hadisi kuran ve sünnet olarak anlatır ... aslında aynı ama bu ikisi ehlibeyt kavramı söküp atılmış . diyelim ki kuran ve sünnet evet sünnet ama kimin sünneti herşey bir birine karışmış . 4 tane imam var fakar dörtbin farklı çelişki var . ama 12 imam var tek bir görüş var tevhid vahdet bilinci var. 12 imam a.s yolu daha çok tutulması gerekirken aksine her zaman oldugu karşı görüş hakim olmuş ve ya o zorlan tutturulmuştur.
hani ali şerati diyorya dinler arasında islam ne ise mezhepte şia odur ..
bu gün dünyada en çok mensubu olan din fristiyanlık birde çin dini olarak biliyorum demek oluyorki çogunluk fristiyanlık diye kimse fristiyan olmuyor. herkes müslüman kalıyor... ama müslüman kalanlarda islam ın verdigi bu vazifeyi yapabiliyorlarmı orası ayrı bir konu
yani demek oluyorki bir inancı taşımak yetmiyor hani şair diyorya
Tohum saç, bitmezse toprak utansın!
Hedefe varmayan mızrak utansın!
Hey gidi küheylan, koşmana bak sen!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!
Eski çınar şimdi Noel ağacı;
Dallarda iğreti yaprak utansın!
Ustada kalırsa bu öksüz yapı,
Onu sürdürmeyen çırak utansın!
ben Mufazzal kardeşimiz vesilesi bu mektebi tanımış biriyim allah ondan razı olsun her namazımda sonra dua etmek benim bir alışkanlıgım olmuştur ....
ama velakin bu taşıdıgım inancı tam anlamıyla yayamasam da en azından ehlibeyti a.s unutmamaya çalışıyorum . bütün mektebi ehlibeyti a.s yarenleri şiaları bu yola sahip çıkın
Mensubu Olduğu İnancın Emir ve Yasaklarına İnanmayıp; Kendi Nefsinin Emir ve Yasaklarını İnanç Olarak Yaşayanlar Yüzünden, Gerçek İnanç Sahipleri Acı Çekmektedir. İnançlılar Bu Kişilerin Nazarında; Gerici, Dindar vs. Tanımlamalar İle Alay Konusu ve Gerici Unsur Olarak Gösterilmektedirler. Ey Ateist, Ey Samimiyetsiz, Ey Sonu İstlerle Biten Akımların Mensupları Ya Adam Gibi İnancınızı Öğrenin ve Yaşayın ya da İnanmadığınız Bir İnançtan Elinizi Çekinde Gerçek İnanç Sahipleri İnançlarını Yaşasınlar.
kardeşlerime tavsiyem ehlibeyt kimsenin tekelinde degildir . kimseyi lütfen hor görmeyelim. ancak bu yolu sevgi ile anlatabiliriz... kınayarak degil ..
HOR GÖRME SEVDİĞİM BENİ DÜNYANIN GARİBİYİM
BU GÜN GELDİM GİDECEĞİM YOKTUR DÜNYALIK ŞEYİM
AMMAKİ DERSİN BOYACI BAKIŞINDIR NEYLEYİM
DİDELERİM YAŞTIR BENİM HÜSEYİN FAKİRİYİM
ULULUKTAN Bİ HABERİM GÜNAHKARIN BİRİYİM
''Ne Dindarlık adı altında Milliyetsizlik,ne de Milliyetperverlik adı altında Dinsizlik
selamun aleykum elimden geldikçe bu mektebe hizmet edecegim allahın izniyle daha yazacagım çok şey var ama daha ileride bunlari aktaracagım işallah .. ne mutlu müslümnım insanım diyene
Şirk dini; yorumlayan, kılıf uyduran ve yasallaştıran, uyuşturan, duraklatan, sınırlayan, halkın yaşayış tarzına ilgisiz kalan din demektir. Tarih boyunca da insan toplumlarına musallat olmuştur. Demek ki, "Din korku ürünüdür, uyuşturucudur..., sınırlayıcıdır, feodal dönemin ürünüdür" diyenler; doğru söylemişlerdir. Çünkü onlar tarihe bakarak bu sonuca varmakta idiler. Fakat onlar, aynı zamanda dinin ne olduğundan haber.
islam öncesi arap tolumu allahı inkar etmiyordu ki sadece putlari vesile görüyord u h.z muhammed s.a.a son pexamber amcasi ebu telip e gelen ebu cehil ve ekibi efendimizi döndermeye çalıştılar
atalarımıza putlarimiza hekeret ediyor gerekçesiyle efendimizi davasından alikuymak istediler. aslında onların putlarına baglı oldukları için degil ve ya atalarını sevdikleri için allah resulüne karşı gelmediler. biliyorlardıki bu din onların menfaatlerine tersti. yani o putları bir vesile görüyorlardı
hani bu gün şeyhleri hahamlari papazlari sözde çagdaş hormonlu aydınların teorileriyle bazı insanlar kendini asldatıyor ve bunları kendine dayanak olarak görüyor.
ama üş sahifesi vesile vardır yaradana ulaşmak için bir. allaha ulaşmaya esmaül hüsna iki. duadır. üç. salih amel bu üçüne sarılmaya ulaşan allah bir vesile bulmaya ulaşır . bu üçünün dışında
kendini boşa yorar..
şimdi gel gelelim kuru fasulyenin nimetlerine . allahın gönderdigi pexamberin gerçek takipçileri vardır. bunlar her zaman azınlıkta kalmışlardır gerek h.z musa h.z isa a.s h.z ibrayim ama bu her pexamberin vasileri vardır..
son peygamber h.z muammed .sa.a nında bir vasisi vardır oda h.z ali efendimizdir. bir tarihi olayı anlamak için onun nasıl bu güne geldigini anlamak için o inancın tarihte yazılan eserlerine bakarsınız..
bu da islam dini ise çogunluga degil hakikata bakarak görebilirsiniz . yani resulun evlatlarına onun soyuna bakarak anlarız . demiyor mu kuran da allahın ipine sarılın. ve Ehl-i Beyt'e (a.s) itaat farzdır. Nisa suresi 59. ayet: "Ey iman edenler, Allah'a itaat edin, Resule ve sizden olan Ulu'l Emr'ede (Ehl-i Beyt'ede) itaat edin." Şura suresi 23. ayette yüce Allah şöyle buyuruyor: "(Ey Resulüm) Deki; yapmış olduğum tebliğe karşılık sizden yakınlarımı (Ehl-ibeytimi) sevmenizden başka bir ücret iştemiyorum." . allah yüce kitabımızda herşeyi belirtmiş sırf kurana bakarak dahi bunları anlayabiliriz bu gün islam tarihine baktıgımızda bir çok bidatın sünnet bir çok sünnetin bidat oldugunu görürüz .
"Ey iman edenler! Eğer bir fasık, size bir haberle gelirse, onu etraflıca araştırın; yoksa cehalet sonucu, bir kavme kötülükte bulunursunuz da, sonra işlediklerinize pişman olursunuz." (Hucurat-6) ama malesef görme işitme tolumu haline getirildi toplumumuz hani diyor ya seyyid musavi "Duymakla görmek arasında büyük bir fark vardır. Duymak hiçbir zaman görmek gibi olamaz. bu olayları göremedik ama dogru kaynaklara ulaşmaz her müminin vaziifesidir.
ve tarihte olan bir kara leke evaldı resule zulüm edildi bunlar bir şekilde meşrulaştırıldı .. bu ehlibeyte bakarsak hep ezilmiş itilmiş kalkılmış ve azinlık ta kalmış ve lakin hiç sönmemiş bir nur olarak kalmış ..
ve bu ehlibeyti seven destekleyen muhammedi islamı yaşyan bu insanlar a edilmedik kalmamış ve halende bahreyn de bu zulüm devam ediyor.
allah resülü buyurduki . size iki emanet bırakıyorum biri allahın kitabı kuran biri ehlibeytimdir..
sünni kardeşlerimde bu hadisi kuran ve sünnet olarak anlatır ... aslında aynı ama bu ikisi ehlibeyt kavramı söküp atılmış . diyelim ki kuran ve sünnet evet sünnet ama kimin sünneti herşey bir birine karışmış . 4 tane imam var fakar dörtbin farklı çelişki var . ama 12 imam var tek bir görüş var tevhid vahdet bilinci var. 12 imam a.s yolu daha çok tutulması gerekirken aksine her zaman oldugu karşı görüş hakim olmuş ve ya o zorlan tutturulmuştur.
hani ali şerati diyorya dinler arasında islam ne ise mezhepte şia odur ..
bu gün dünyada en çok mensubu olan din fristiyanlık birde çin dini olarak biliyorum demek oluyorki çogunluk fristiyanlık diye kimse fristiyan olmuyor. herkes müslüman kalıyor... ama müslüman kalanlarda islam ın verdigi bu vazifeyi yapabiliyorlarmı orası ayrı bir konu
yani demek oluyorki bir inancı taşımak yetmiyor hani şair diyorya
Tohum saç, bitmezse toprak utansın!
Hedefe varmayan mızrak utansın!
Hey gidi küheylan, koşmana bak sen!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!
Eski çınar şimdi Noel ağacı;
Dallarda iğreti yaprak utansın!
Ustada kalırsa bu öksüz yapı,
Onu sürdürmeyen çırak utansın!
ben Mufazzal kardeşimiz vesilesi bu mektebi tanımış biriyim allah ondan razı olsun her namazımda sonra dua etmek benim bir alışkanlıgım olmuştur ....
ama velakin bu taşıdıgım inancı tam anlamıyla yayamasam da en azından ehlibeyti a.s unutmamaya çalışıyorum . bütün mektebi ehlibeyti a.s yarenleri şiaları bu yola sahip çıkın
Mensubu Olduğu İnancın Emir ve Yasaklarına İnanmayıp; Kendi Nefsinin Emir ve Yasaklarını İnanç Olarak Yaşayanlar Yüzünden, Gerçek İnanç Sahipleri Acı Çekmektedir. İnançlılar Bu Kişilerin Nazarında; Gerici, Dindar vs. Tanımlamalar İle Alay Konusu ve Gerici Unsur Olarak Gösterilmektedirler. Ey Ateist, Ey Samimiyetsiz, Ey Sonu İstlerle Biten Akımların Mensupları Ya Adam Gibi İnancınızı Öğrenin ve Yaşayın ya da İnanmadığınız Bir İnançtan Elinizi Çekinde Gerçek İnanç Sahipleri İnançlarını Yaşasınlar.
kardeşlerime tavsiyem ehlibeyt kimsenin tekelinde degildir . kimseyi lütfen hor görmeyelim. ancak bu yolu sevgi ile anlatabiliriz... kınayarak degil ..
HOR GÖRME SEVDİĞİM BENİ DÜNYANIN GARİBİYİM
BU GÜN GELDİM GİDECEĞİM YOKTUR DÜNYALIK ŞEYİM
AMMAKİ DERSİN BOYACI BAKIŞINDIR NEYLEYİM
DİDELERİM YAŞTIR BENİM HÜSEYİN FAKİRİYİM
ULULUKTAN Bİ HABERİM GÜNAHKARIN BİRİYİM
''Ne Dindarlık adı altında Milliyetsizlik,ne de Milliyetperverlik adı altında Dinsizlik
selamun aleykum elimden geldikçe bu mektebe hizmet edecegim allahın izniyle daha yazacagım çok şey var ama daha ileride bunlari aktaracagım işallah .. ne mutlu müslümnım insanım diyene
Yorum