Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    #61
    Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Nasıl bir vakte yaklaştığınızı bilmiyorsunuz. Tayyip Erdoğan'la Muaviye'yi aynı kefeye koymasaydık keşke diyeceksiniz ya burda ya mahşerde. Hele hele uğuru yezid yalakası yapmasaydık özellikle diyeceksiniz. Şu kadarını söyliyeyim insanlar dara düşmedikçe Ehl-i Beyt'in değerini bilemez. Kötü bir çıkmazdasınız. Tayyip Erdoğana yaptığınız eleştirinin binde birini Hz. Muhammed(as)'e hakaret edenlere yapamadınız. Niye? çünkü kanınız yok. Kavak yelleri dizisinde bir köpeğe senin adın ahmet yok ali yok hüseyin olsun diyenleri bu kadar eleştiremediniz. Niye? Çünkü kanınız yok. Siz kiim ehlibeyt kim.

    Yorum


      #62
      Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

      [quote author=faramirofgondor link=topic=14390.msg170712#msg170712 date=1378127782]

      Hz. Ebu bekir, Hz. Ömer ve Hz. Osman'ın da doğru kişiler olduğunu açığa çıkardım. Sizinle diyaloğa girmesem Şiileri iyi bir şey sanardım.
      [/quote]

      sen o zaman forumu hiç okumamışsın. buyur nerede çıkardın göster bakalım.. ya da seninle bu konuda bir başlık açıp tartışalım...

      Yorum


        #63
        Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

        o kadar sünni sitesine falan takıldım ordan bir kişi bile çıkmadı sen yezid yalakasısın diyecek kadar hakaret eden siz onlardan da beter çıktınız. selmancan ben burda internet ortamına yazan sıradan bir insan değilim. aynı şeyleri tekrarlatıp durma bana. eğer ilk 3 halife zamanın tagutu ya da kötü kişiler olsa 1. Hz. Ali çocuklarına bu isimleri koymaz. cevabınızı biliyorum osman diye iyi bir zat yaşamış falan. şimdi yezid diye iyi biri olsa tarihte siz çocuğunuza yezid ismi koyar mıydınız? bunu söyledim cevap gelemedi. Hz. Ali kıyamete kadar bütün olacakları biliyordu bu isimleri koymasının hikmeti de buydu. 2. bu 3 kişi peygamberle içli dışlı bu kadar. o zaman Hz. Muhammed faziletsiz gönül gözü kör biri? Olur mu? İmkansız. Bu onların iyi kişi olduğuna yine delildir. 3. Alimiz Ebu bekir ve Ömer e sabretti ama Muaviye ye sabretmedi? Hakeza Hüseyin Yezid şerefsizine(mahşerde bütün cennetlikler yüzüne tükürsün, buraya yazılmıyacak şeyler söylüyorum ona) sabretmedi. Neden dersiniz? 4. Allah yalansa 2 cihanımı yaksın ki Mevlana bir namaz sonu odama girdi(sadece bu kadar) halistürasyon falan hiç görmedim aradaki farkı da tahmin edebiliyorum ayrıca zira gözle değil gönülle gördüğüm bir şeydi. Evliya olmasa bu ona nasip olmazdı vs. vs..


        Son olarak sizin inancınız size benim inancım bana..
        Bir de şu aklıma geldi Nechul Belaga'da ümmetin kurtarıcısı ve imamı Hz. Ali bundan sonra ümmete öyle bir zaman gelir ki o zamanda yeryüzünde ALlah'ın mescidini yapanlar ve onda oturanlar o zamanın en kötü kişileridir. Suç onlardan çıkar. Bir fitne oldumu zorla içine sürüklerler.. diye bir paragraflık sözü vardı. Bu zaman o zamanlardan biri. Selam ona ehil olana.

        Yorum


          #64
          Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

          [quote author=faramirofgondor link=topic=14390.msg170754#msg170754 date=1378218414]
          o kadar sünni sitesine falan takıldım ordan bir kişi bile çıkmadı sen yezid yalakasısın diyecek kadar hakaret eden siz onlardan da beter çıktınız. selmancan ben burda internet ortamına yazan sıradan bir insan değilim. aynı şeyleri tekrarlatıp durma bana. eğer ilk 3 halife zamanın tagutu ya da kötü kişiler olsa 1. Hz. Ali çocuklarına bu isimleri koymaz. cevabınızı biliyorum osman diye iyi bir zat yaşamış falan. şimdi yezid diye iyi biri olsa tarihte siz çocuğunuza yezid ismi koyar mıydınız? bunu söyledim cevap gelemedi. Hz. Ali kıyamete kadar bütün olacakları biliyordu bu isimleri koymasının hikmeti de buydu. 2. bu 3 kişi peygamberle içli dışlı bu kadar. o zaman Hz. Muhammed faziletsiz gönül gözü kör biri? Olur mu? İmkansız. Bu onların iyi kişi olduğuna yine delildir. 3. Alimiz Ebu bekir ve Ömer e sabretti ama Muaviye ye sabretmedi? Hakeza Hüseyin Yezid şerefsizine(mahşerde bütün cennetlikler yüzüne tükürsün, buraya yazılmıyacak şeyler söylüyorum ona) sabretmedi. Neden dersiniz? 4. Allah yalansa 2 cihanımı yaksın ki Mevlana bir namaz sonu odama girdi(sadece bu kadar) halistürasyon falan hiç görmedim aradaki farkı da tahmin edebiliyorum ayrıca zira gözle değil gönülle gördüğüm bir şeydi. Evliya olmasa bu ona nasip olmazdı vs. vs..


          Son olarak sizin inancınız size benim inancım bana..
          Bir de şu aklıma geldi Nechul Belaga'da ümmetin kurtarıcısı ve imamı Hz. Ali bundan sonra ümmete öyle bir zaman gelir ki o zamanda yeryüzünde ALlah'ın mescidini yapanlar ve onda oturanlar o zamanın en kötü kişileridir. Suç onlardan çıkar. Bir fitne oldumu zorla içine sürüklerler.. diye bir paragraflık sözü vardı. Bu zaman o zamanlardan biri. Selam ona ehil olana.
          [/quote]

          bu dediklerine ayrıntılı cevabı müsait olduğumda yazacak ve hepsinin cevabını yazacağım inşaAllah ancak hemen sorayım, Fatıma s.a neden biat etmedi 1. halifeye, bu bir ikincisi Peygamber s.a.a varken Ebubekir neden halife olmadı? yani devlet başkanı?

          Yorum


            #65
            Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

            bu dediklerine ayrıntılı cevabı müsait olduğumda yazacak ve hepsinin cevabını yazacağım inşaAllah ancak hemen sorayım, Fatıma s.a neden biat etmedi 1. halifeye, bu bir ikincisi Peygamber s.a.a varken Ebubekir neden halife olmadı? yani devlet başkanı?

            Senin anlama problemin var ya da benim bu sitede defalarca yazdıklarımı okumadın. Muhammed halifeliği Ali ye devretti yaşarken ki o Ali Allah'ın en yüce 2. kulu idi kıyas kabul etmeksizin. Musa, İbrahim, İsa, Nuh ve Adem gibi peygamberlerin en üstünlerinden bile ciddi anlamda üstündü. Ya Allah, Ya Muhammed, Ya Ali üçlemesi gerekli bir gerçekti. Allah, Muhammed Ali nurundan herkesi yaratmıştı vs. vs. Yani Hz. Fatma validemiz biat etmedi hak buydu, Hz. Ali biat etmedi çünkü hak buydu . Ebu bekir , Ömer ve Osman iyi kişilerdi ama makam sevdasına yenik düştüler. Ama bu kişiler cennetlikti aynı zamanda Bedir'de(Osman burda yoktu hastalığı dolayısıyla), Uhud da ve diğer savaşlarda canlarını ortaya koydular. İslam güçlüyken değil zayıfken müslüman oldular. Acaba Ömer Muhammed'i öldürmeye giderken müslüman olması size neyi ifade ediyor. Ben açık seçik görüyorum ki Muhammed'i öldürmeye giderken dünyanın olabilecek en tehlikeli işine yürüyordu. Evet kötü bir işti ama cesaret gerektiriyordu. Sonradan nasıl Müslüman oldu. Bu bir ihlas göstergesi değil mi? Öyle bir şey ki herkes onun arkasından vay ne cesaretli vay bizim adamımız şeklinde ona sevgi ve saygısını yöneltirken o bütün bunlar birden tam zıttına dönüşeceği halde sırf gerçek için müslüman oldu.

            Yorum


              #66
              Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

              Sorumu anlamadın.

              sorum net:

              Ebubekir Peygamberi ekarte edip, onu da kendine itaate çağıracağı şekilde neden devlet başkanı olmadı? Eğer Peygamberin elinden devlet başkanlığını gasbetmiş olaydı ne olurdu? Peygamberin başkanlığını gasbetseydi? Peygamber s.a.a'ten sonra demiyorum onun yerine onun zamanında...

              Yorum


                #67
                Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                Selamun Aleykum Cümleten,


                Peygamber varken devlet başkanı başkası olamaz. Bunu niye sordun anlamadım.

                Yorum


                  #68
                  Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                  Peki olanın hükmü nedir? Peygambere, halife ben olacağım deyip de onu kendi emrine almaya kalkan için hala müslüman ve saygın diyebilir miyiz?

                  Yorum


                    #69
                    Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                    Tağuttur.

                    Yorum


                      #70
                      Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                      ağzına sağlık

                      Yorum


                        #71
                        Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                        [quote author=Ahbar link=topic=14390.msg174201#msg174201 date=1402585761] Tağuttur. [/quote


                        [/quote]
                        Namazı hafife alana biz Ehl-i Beyt'in şefaatı ulaşmayacak. İmam Cafer-i Sadık (a.s.)

                        "Şiilerimiz halvetlerde/yalnız kaldıklarında Allah'ı çok zikredenlerdir." İmam Cafer-i Sadık (a.s.)

                        Yorum


                          #72
                          Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                          "Hak gördüğün batıl duyduğundur."

                          Daha önce hırsızlıklarını duyup yorum yapmadık sadece aşağılamaya dönüşen tayyip erdoğan muhalefetini eleştirdik. Tayyip erdoğan değil de tayyip diyenlerin ne ile alay etmek istediklerini tahmin ediyorum. Faramirofgondor önceki üyeliğimdi namazı inkar eden birine kafir dediğim için siteden banlanmıştım.

                          Konuya dönersek bu adamın zulümleri ayyuka çıktı, artık savunulucak bir tarafı da kalmadı. Ama önceki yazdıklarımdan utandığımdan değil zira bir siyasetçiden dürüstlük görmedim ben 28 küsür yıldır. Hepsi aynı al birini vur ötekine. Zamanın Muaviye'si demek bir yere kadar doğru olacaksa da. Muaviye'yi melun yapan Hz. Ali(as) düşmanlığıdır. Bu açıdan bizim için ölçü (birbirinden ayrılmaksızın) Kuran ve Ehl-i Beyt olmalı. Düşmanlıkta da ölçümüz bu olmalı.

                          Bu zamanda da içki yasağı din ve ehl-i beyt dostluğudur. Alevi veya Şia'ya karışmak uğraşmak ise Hz. Ali(as) düşmanlığıdır. Zira namazı inkar etse bile Hz. Ali'ye aşık bir cemaate kin beslemek ancak Hz. Ali düşmanlığı olur.
                          Nasıl diyeyim bir hristiyan Hz. Muhammed(s.a.a)'i övse en bozuk dindar bile o adama sevgi duyarken, Hz. Ali ve ehlibeyti seven hatta Peygamberi de kabul eden alevi vatandaşlara kin duymanın "TEK" bir açıklaması kalıyor: Ehl-i Beyt'e buğz ve haset!

                          Ebu Bekir ve Ömer meselesi ise okuduklarıma göre yorum yaptım. Okuduklarım da Nechul Belaga'dandır. Sonuçta olayları gözümüzle görmedik hepsi rivayettir. Zaten Hz. Ali(as) yine o kitapta halifelik meselesi ümmetin karanlığıdır yani bir türlü ne olmuş ne bitmiş ve Ebu Bekir ve Ömer kafir mi mümin çözmeye uğraşıcağı bir karanlıktır manasına gelen sözü var.

                          Yorum


                            #73
                            Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                            hadis var.

                            "İman edip sonra inkâr eden, sonra inanıp tekrar inkâr eden, sonra da inkârlarında ileri gidenler var ya; Allah, onları bağışlayacak da değildir, doğru yola iletecek de değildir." Nisa 137

                            bu ayet diyor hadiste (yaklaşık anlam): falanca falanca ve falanca hakkında nazil olmuştur. bunlar Muhammed s.a.a peygamberliğini ilan edince kabul ettiler böylece iman etmiş oldular. ancak Peygamber s.a.a kendinden sonra Ali'yi a.s veli ve vasi ilan edince bunu reddettiler böylece küfre sapmış oldular. Gadiri Hum'da Ali'nin vasiliğini ve veliliğini kabul ettiler yeniden mü'min oldular. Ancak Peygamberin s.a.a vefatından sonra Ali'ye olan biatlarını bozarak küfre girdiler. diğer insanları kendilerine biata çağırmakla da bu küfürlerinde aşırı gittiler.

                            Yorum


                              #74
                              Ynt: tayyip hakkında ne düşünüyorsunuz?

                              Zaten Ehl-i Sünnet kaynaklı Hazreti Fatma ve Hazreti Ali'ye yapılan zulmü de okuyunca bu karanlık bitiyor.
                              Ya adamların alimlerinin sözünü okuyunca insan dehşete düşüyorum. Sahabenin atının burnundaki toz etmezmiş ümmetin geri kalanları.
                              Yani onların deyimiyle Ebu Süfyanın atının burnundaki toz etmez bütün dünyayı Müslüman yapacak Mehdi(kendi inandıkları). Hani dine böyle inanıcaksan hiç inanma daha iyi.

                              Yorum

                              YUKARI ÇIK
                              Çalışıyor...
                              X