Ynt: Şu an Nerede olmak isterdiniz?
12imamaşğı-bediüzzaman asrın en bilgilisi en alimi anlamına gelir
Bediüzzaman asrın eln bilgilisi anlamına gelmez. Asrı, zamanı yenileyen anlamına gelir. Gerçekten Bediüzzaman ehli sünnetin klasik katı anlayışını Ehli Beytten aldığı nurla aydınlatmaya çalışmış ve hel sünnet dünyasında ehlibeyte doğru bir anlayış tesis etmiştir.
12imamaşğı-saidi kürdi denen adam asrın en alimimiymişte ona bu haketmediği tabiri kullanmaktasınız
Ayrıca Üstad Bediüzzzaman ehli sünnet dünyasında çağının en alimi olduğu bir gerçektir. Bunu bütün ehli sünnet dünyası kabul etmiştir. Tabi senin haberin yok.
12imamaşğı-hani sen humeyniyi daha çok seviyodun neden humeyni bediüzzaman değilde muaviye taraftarı said bediüzzaman? yine şiilerde bir sürü alim vardır. tabatabaisinden tut mutahharisine beheştisine kadar. bunlar bediüzzaman olmaya layık değilde senin saidinmi bu makama ulaşmış?
Elbette biz İmam Humeyniyi daha çok seviyoruz. Ayrıca Üstad Bediüzzaman muaviye taraftarı değildir, muaviyeyi seçkin sahabe zanneden ve böyle olmadığını anlamayacak bir kitle ile bin türlü düşman ile karşı karşıya olduğundan, muaviyeye gönül arzusu ile değil, muhataplarına istinaden hazreti demiştir. Yoksa Üstad muaviyenin dine karşı milliyet putu ile savaşan bir münafık olduğunu ilmi olarak izah etmektedir. Ayrıca biz alim yarıştırmıyoruz. Biz Mutahhariyide Üstad Bediüzzamanı da aynı ağacın dalları gibi görmekteyiz.
12imamaşğı-be hey muaviye taraftarı ikili oynamayı bırak artık
burda ben irana aşığım velayeti fakihe aşığım diye bikaç şiinin gözünü boyamışsın istediğin gibi at oynatmaya çalışıyosun
Muaviye taraftarı olan onunla birlikte haşrolsun ve muaviyenin gittiği yere gitsin iyi mi? Bir de muaviyeye karşı olduğunu zannettiği halde muaviye gibi bir yaşam tarzı olanlar, onunla aynı yere gitsin inşallah. İkili oynamaya ne ihtiyacımız var ki. Şiilerin gözünü ne diye boyayacakmışım. Çok basitsin kardeşim.
12imamaşğı-zeydiyyeyi günahım kadar sevmem ama söylediği haktır. muaviyeye övgüler düzen saidin peşinden gidip ehlibeyt taraftarlığı yapmak ikiyüzlülüktür. şiiler bu oyununuza kanar belki ama aleviler asla kanmaz bilesiniz
Dediğimiz gibi Üstad Bediüzzaman muaviye için şunu söylüyor: İmam Ali din için, muaviye milliyet için savaşmıştır. Dinin karşısında savaşan ne olursa olsun küfürdür. Eğer bu muaviyeyi övmekse eyvallah.
...EDİT...
12imamaşğı-bediüzzaman asrın en bilgilisi en alimi anlamına gelir
Bediüzzaman asrın eln bilgilisi anlamına gelmez. Asrı, zamanı yenileyen anlamına gelir. Gerçekten Bediüzzaman ehli sünnetin klasik katı anlayışını Ehli Beytten aldığı nurla aydınlatmaya çalışmış ve hel sünnet dünyasında ehlibeyte doğru bir anlayış tesis etmiştir.
12imamaşğı-saidi kürdi denen adam asrın en alimimiymişte ona bu haketmediği tabiri kullanmaktasınız
Ayrıca Üstad Bediüzzzaman ehli sünnet dünyasında çağının en alimi olduğu bir gerçektir. Bunu bütün ehli sünnet dünyası kabul etmiştir. Tabi senin haberin yok.
12imamaşğı-hani sen humeyniyi daha çok seviyodun neden humeyni bediüzzaman değilde muaviye taraftarı said bediüzzaman? yine şiilerde bir sürü alim vardır. tabatabaisinden tut mutahharisine beheştisine kadar. bunlar bediüzzaman olmaya layık değilde senin saidinmi bu makama ulaşmış?
Elbette biz İmam Humeyniyi daha çok seviyoruz. Ayrıca Üstad Bediüzzaman muaviye taraftarı değildir, muaviyeyi seçkin sahabe zanneden ve böyle olmadığını anlamayacak bir kitle ile bin türlü düşman ile karşı karşıya olduğundan, muaviyeye gönül arzusu ile değil, muhataplarına istinaden hazreti demiştir. Yoksa Üstad muaviyenin dine karşı milliyet putu ile savaşan bir münafık olduğunu ilmi olarak izah etmektedir. Ayrıca biz alim yarıştırmıyoruz. Biz Mutahhariyide Üstad Bediüzzamanı da aynı ağacın dalları gibi görmekteyiz.
12imamaşğı-be hey muaviye taraftarı ikili oynamayı bırak artık
burda ben irana aşığım velayeti fakihe aşığım diye bikaç şiinin gözünü boyamışsın istediğin gibi at oynatmaya çalışıyosun
Muaviye taraftarı olan onunla birlikte haşrolsun ve muaviyenin gittiği yere gitsin iyi mi? Bir de muaviyeye karşı olduğunu zannettiği halde muaviye gibi bir yaşam tarzı olanlar, onunla aynı yere gitsin inşallah. İkili oynamaya ne ihtiyacımız var ki. Şiilerin gözünü ne diye boyayacakmışım. Çok basitsin kardeşim.
12imamaşğı-zeydiyyeyi günahım kadar sevmem ama söylediği haktır. muaviyeye övgüler düzen saidin peşinden gidip ehlibeyt taraftarlığı yapmak ikiyüzlülüktür. şiiler bu oyununuza kanar belki ama aleviler asla kanmaz bilesiniz
Dediğimiz gibi Üstad Bediüzzaman muaviye için şunu söylüyor: İmam Ali din için, muaviye milliyet için savaşmıştır. Dinin karşısında savaşan ne olursa olsun küfürdür. Eğer bu muaviyeyi övmekse eyvallah.
...EDİT...
Yorum