Duyuru

Daraltma
Henüz duyuru yok.

GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

Daraltma
X
 
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
yeni gönderiler

    #31
    : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

    Allahım bizi tevelle ve teberradan ayrıma

    Yorum


      #32
      : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

      Türk Dünyası ve Türk Hinterlandı açısından en kuşatıcı bayram akseptans edilen Nevruz kutlamaları günü bile; Müslüman retoriğe ters, adavet meşbu bir his ile bana haraket etme cesaretini kendinde bulan, mülhit tarikatlara meyil duyan Melis isimli ...EDİT... Sen, muhatap alınacak kadar ilim ve entelektüel hassasiyet taşıdığını mı düşünüyorsun?

      Hz. İmam Humeyni (ks) ağamız, Öz Muhammed-i İslam izcilerine emanet ettiği vasiyet sayesinde septisizm bataklığını kurutmuştur. Melis gibi ...EDİT... ile kebir Velayet-i Fakih makamına atıfet gösteren saygıdeğer hanımları ayırt ederek bizlere tanıtmıştır:

      ''Yine övünmedeyiz ki hanımlar; yaşlı ve genç kadınlar büyüğüyle, küçüğüyle kültürel, iktisadi ve askeri sahnelerde hazır bulunup İslâm ve Kur’an-ı Kerim’in gayelerinin yüceltilmesi yolunda erkeklerle omuz omuza veya onlardan daha iyi bir şekilde faaliyet göstermiş; savaşabilecek güçte olanlar İslâm ve İslâmî ülkenin müdafaası için önemli farzlardan olan askeri eğitime katılmış ve düşmanların komplosu ve dostların İslâm ahkamı ve Kur’an-ı Kerim bilmemeleri neticesinde onlara, hatta İslâm ve bütün Müslümanlara zorla yüklenmiş bulunan mahrumiyetlerden kendisini kurtarmış ve düşmanların kendi menfaatleri için cahiller ve Müslümanların maslahatından habersiz bazı din adamlarını kullanarak meydana getirmiş olduğu hurafelerin bağımlılığından sıyrılmışlardır; savaşa katılma gücü olmayanlar da cephe gerisinde aziz İran milletinin kalbini mutluluk ve sevince boğacak, düşmanlar ve onlardan daha beter olan cahillerin yüreğiniyse öfke ve hışımla titretecek şekilde çalışmaktadırlar.

      Ve biz nice büyük kadınların; Hz. Zeynep (sa) misali evlatlarını kaybettiklerini, Allah Subhanehu Teala ve aziz İslâm uğruna herşeylerini feda ettiklerini haykırdığını gördük defalarca; bununla iftihar ediyor ve biliyorlar ki buna karşılık elde ettikleri şey, dünyanın naçiz metası bir yana dursun, Naim Cennetleri’nden bile üstündür.''

      SN Üyemiz, site kuralları gereği hiç bir üyemize hakarert etmeniz doğru değildir lütfen yazışmlarınızda daha dikkatli dil kullanınız.
      Tevekkülle elde edilen sırlar; bir tek yakîn haddini bilenlere mahsustur.

      Hakikî Şialarımız da yakîn sınırını koruyanlardır, ki onlardan «Allah'ın varlığı sayesinde hiçbir şeyden korkmamaları»nı bekleriz!


      İmam Cafer-i Sadık (a.s)

      Yorum


        #33
        : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

        Peygamberimizin şöyle buyurdu:

        "Kızdırıldığı halde kızmayıp yumuşaklık gösteren ve sabreden kimse Allah'ın sevgisine erer."

        Peygamberimiz gerçek yiğitliğin ve kahramanlığın maddî güç ve kuvvette olmadığını, esas yiğitliğin öfke anında sakin bulunmakta ve öfkesini yenip yumuşak davranmakta olduğunu bildiriyordu.

        Hilm; yumuşak huylu, yavaş, uslu, sessiz, sakin olmak, heyecana kapılmayıp öfkeyi yenmek, nefsine hakim olup kızmamak, gücü yettiği halde affetmek, hoşa gitmeyen şeyler karşısında sabredip tahammül göstermek, tahrik edici sebepler karşısında soğukkanlılığı korumak, vakarlı ve ağırbaşlı bulunmak, acı ve ıstırap verici hareketlerle yüzyüze gelince kendini tutma gibi anlamlara gelen güzel bir ahlâktır.
        Âl-i İmran Sûresinin 159. âyetinde, "Allah'ın bir rahmet eseridir ki, sen onlara karşı yumuşak davrandın. Eğer huysuz ve katı kalpli birisi olsaydın muhakkak onlar senin etrafından dağılıp giderlerdi" buyurmaktadır.

        Yorum


          #34
          : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

          [quote author=BESİC link=topic=19679.msg120711#msg120711 date=1300630680]
          Behesht-e Mahdi !
          Muhammed Hüseyin Fadlallah'ın kitabından çımbızla bir şey çekeceğine,sözün önünü arkasını keserek aktaracağına alttaki bölüme giriş yap,İmam'ın şiirlerini oku belki tasavvufi bilgin artar.İmam'ın bu konudaki düşüncelerini özümsüyorsan eyvallah yoksa konuyu burda bir nokta koysak iyi olur.
          Velayet.Com > SERBEST KÖŞE > SERBEST KÜRSÜ (OFF TOPİC) (Moderatör: bedir) >
          Konu: İmam Humeyni'nin şiirlerinde irfan ve tasavvuf
          Allah'ım beni ve kardeşlerimi afet,aşırıklardan bizi koru,nimet verdiklerin İmam'ların yolundan ayırma.Estağfirullah.Estağfirullah.Estağfirullah.
          [/quote]

          Çok muhterem BESİC kardeşim:

          ''Mutlak Velayet-i Fakih Doktrini''ne bizler gibi meftun olduğunuzu tavır da muayyen etmişsiniz. Emperyalist odaklara karşı ancak Şii - Sünni kardeşliğinin takrib düşüncesini metot edinerek galip gelinebileceğini tam yetkin izah ediyorsun. Müslüman halkların arasında uhuvvet sağlanmasının en mühim halkasının, Ehl-i Beyt (as) öğretilerinin oluşturduğunun şuur emarelerini taşıyorsun. İslami Vahdet'in gerçekleşebilmesi için İslam Ümmeti olarak topyekün İslami Mukavemet ekseninin nokta-i nazar ile devinim edip, epistemoloji meselelerinin mütalaa edilmesinde uhde sahibi gözüküyorsun. Pekala. Filvaki çok merak ediyorum, ben de ne tarz ''Hatt-ı İmam'' karşıtlığı sezdiniz?

          Elhamdüli'allah, ''İrfan benim de hususi taalluk alanımdır'' diye yukarıda belirttim. Hulasa; Mülhit tarikatların öncülük ettiği Tasavvuf vesveseleri ile ''Öz Muhammed-i İslam''ın İrfan maarifinin denk olmadığının altını çizmek istedim.

          Arap şiir camiasının divan sahibi son temsilcisileri arasında yer alan Merhum Allame Fadlallah (ra) ağamızın, Arab geleneksel edebiyat çevrelerini sarsan, İslam ve Hayat Kasidesi kitabının meşhur 'Sen' serpuşlu Türkçe'mize kazandırılmış İrfan ve İslam Filozofisi minver alınarak kaleme alınmış bir şiiri ile sözlerimi bitiriyorum:

          Sen

          Rabbim 'Sen'i seviyorum, Yaşam sevgisi ile her iki yanından ikram fışkırdı
          Mevcudiyetin bütün görüşleri 'Sen’dendir, Bütün atom zenginlikleri 'Sen’dendir
          Bahar'a yeşil mana veren 'Sen’sin, Yerkabuğu orada gelişme bulur
          Işık 'Sen’dendir, Hidayet ve afiyet yıkanır sahilinde
          Fecir de dalgalanan nur etkiler, Bize aydın anlamlardan sıcaklık getirir
          Akşam dönemeçlerinde kayar, İçinde aşk olan hayal gibi azab eder
          Nimetlerin bütün hayat kesitinin hareket noktası, Onun kutsallığında seçilmişler tavaf eder
          Yorulanlara bahşeden 'Sen’sin, Sesin onda yorgunluğu alıp götürür
          Ne diyeyim: Çağrını mı sayayım...
          Yanaklarımdan haya düşer;
          Kim Allah’ın (cc) çağrısını sayabilir ki?
          Hangi nimet ilay-i bağışın kaynağından ansızın yetişmedi ki!
          Hangi varlık Allah’ın (cc) zatının dışındadır ki?

          EsSelamu Aleykum ve Rahmetullahi ve Berekatuhu
          Tevekkülle elde edilen sırlar; bir tek yakîn haddini bilenlere mahsustur.

          Hakikî Şialarımız da yakîn sınırını koruyanlardır, ki onlardan «Allah'ın varlığı sayesinde hiçbir şeyden korkmamaları»nı bekleriz!


          İmam Cafer-i Sadık (a.s)

          Yorum


            #35
            : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

            şimdi musavi kardeşin yazdığı konu sahih mi değil mi? hiç kimseden okuyamadım bunun yanlışlığını. herkes bir şeylerden bahsetmiş. konu başka yerlere çekiliş. adam ehlibety hakkında bunları dedi mi demedi mi bilen varsa yazsın bir zahmet...
            Hüseyin'in şehadeti üzre müminlerin kalbinde bir aşk vardır, o aşk asla soğumaz.
            Hz.Peygamber (saa)

            Yorum


              #36
              : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

              doğrudur kardeş doğrudur. herkes onu kabul ettiği için üzerinde bu yönde bir tahkike/teste/sağlamasını yapmaya gerek görmedi..

              malesef bu yazılanlar sünnilerin geleneksel çizgisi.. Said Nursi'de de aynı çizgi mevcut..

              Yorum


                #37
                : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                Ehl-i beyt sevgisini anlamak tüm alemi İslamın görevidir. Bu konuda irfan ehlinin, söylediklerine nutuklarına manevi kulağımızı açmamız gerekir. Abdülkâdir Geylânî hazretleri bakın ne diyor bu konuda:
                - Benim için –muhabbetleriyle- vebâ ve cehennem âteşini söndürdüğüm beş –pâk- sima var:

                Muhammed- Mustafâ, -Ali- Mürtezâ, iki oğlu –Hasan Hüseyin- ve Fâtıma –Zehrâ-!
                Cafer es-Sadık, 8. yüzyılda fırkalaşmaların zirvede olduğu bir dönemde hadis, tefsir, fıkıh ilimlerinde çalışmalarda bulunmuş ve batıl fırkalarla mücadele etmiştir. Kadiriye tarikatının kurucusu olan Abdülkadir-i Geylani, Müslümanlara vermiş olduğu vaazlarda sosyal çöküntülerin ve istikrarsızlığın materyalist bakış açısından kaynaklandığını, bu olumsuz durumdan kurtulmanın çaresinin manevi hisleri doyurmakta yattığını belirtmektedir. (Futuh el-Gayb, Vaaz 27). Geylani bu eğitimiyle o dönemde yaşayan insanların aşırı maddeci olmasının önüne geçmiştir.
                Peygambere dahi atfedilen hadislerin bir kısmı sahih değildir,İmam Nesai İmam Ali’ye olan sevgisinden dolayı zamanın bağnazları tarafından öldürüldü.Fikir hürriyetinin olmadığı yerde ne yapılabilir ki. Hiçbir kimse Abdulkadir Geylani hazretlerinin Ehli beyte düşman olduğunu ve sevmediğini iddia edemez.

                Yorum


                  #38
                  : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                  kardeş bir hakikat vardır iki dış dünya vardır.

                  Geylani gerçekte/hakikatte çok büyük tam ideal bir şii hatta taklit mercii olabilir. bu bizi sevindirir üzmez.

                  Ama Geylani'nin bir de dış dünyadaki imajı, eserleri, sözleri yaşantısı vardır ki bizi ilgilendiren bu zahiri yönüdür. Biz zahire göre hüküm vermekle sorumluyuz.

                  Bu gün Geylani, neye hizmet ediyor. Hakka mı yoksa batıla mı? Adına yazılmış kitaplar insanları şiaya Ehlibeyt mektebine mi yönlendiriyor yoksa sünniliği aymaz şekilde pekiştiriyor mu? İnsanların din ihtiyaçlarını Ehlibeytsiz gidererek onların böylece Ehlibeyte ulaşmalarına engel mi oluyor yoksa Ehlibeyte mi taşıyor, bilmeyenleri Ehlibeytle mi tanıştırıyor?..

                  bizce bu konuda olumlu yanıl alabilmek mümkün değildir. Geylani sünni Ehlibeytsiz tarikatin zirvelerinden birisi olarak bu günkü tarikatların Ehlibeytin hakkını gasbetmelerine dayanak olup malzeme sağlar konumdadır. bu yüzden bu Geylani imajıyla mücadele etmek şarttır.

                  Eğer biz bu gün Geylaniyi Nursiyi Nakşiyi, Gazaliyi Rabbanileri (ki hepsine benzer savunular yapılmaktadır) temiz bizden ve iyi insanlar, tuttukları yollar gidilebilecek yollar diye tanıtırsak, geriye ne kalıyor. tüm bir sünni yolu hak görelim bitsin gitsin. neyin mücadelesini veriyoruz.

                  Siz şiiyseniz, insanları şia inanç ve yaşam ilkelerine göre değerlendirmek, şianın iyi dediğine iyi demek kötü dediğine kötü demek zorunda değil misiniz? bu nasıl oluyor anlamıyorum..

                  elbette diyeceksiniz "o zaman İsa a.s. da iyi olmasına rağmen hristiyanlar için kötüye kullanılan bir ad olmuştur. biz şimdi İsa a.s.'a da mı kötü diyeceğiz, bir insanın kötüye kullanılması onu kötülemeye delil teşkil edilmez..."

                  biz de bu durumda İsa a.s.'ın nasıl bir imaja sahip olduğunu Kur'an bize şüphe getirmeyecek şekilde bildirmiştir. Dolayısıyla O'nun bu imajla kötüye hizmet etmesi mümkün değildir en azından doğruyu isteyen samimi kullar için.. Siz çıkıp Geylani'nin bu derece kat'i olarak:

                  elleri açık namaz kıldığını,

                  namazlarda fatihadan sonra amin demekten nehyettiğini

                  ayakları mesh edip abdesti böyle öğrettiğini

                  imamet inancına kesin olarak inanıp insanları zamanın İmamı a.f.'e çağırdığını ve onun zuhurunu beklemeyi öğrettiğini

                  ...

                  bu sepeplerle şii olarak suçlandığını söylerseniz tamam o zaman biz sizin şiilere takiyye yapan bir sünni olmayıp, şii olduğunuzu düşüneceğiz..

                  Yorum


                    #39
                    : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                    "Karanlığa küfretmektense, bir küçük ışık yakın, daha iyi edersiniz."
                    "Gömlegin ilk düğmesi yanlış iliklenince digerleri de yanlış gider."
                    "Allah, kimine bal verir parmak vermez; kimine de parmak verir bal vermez."

                    Allah tüm Ehli beyt sevenlerini İmam’ların şefaatine nail kılsın.Zamanın ulu’l emri İmam Hamaney’e iyi bir dost ve yardımcı etsin.Benim anlamadığım bir konu var.Siz diyorsunuz ki “YA HEP YA HİÇ” benim mantığım bu.Ve bende bu düşüncenin yanlış olduğu kanısındayım ve bu konuda ilmi araştırmalarda bulgularım var,delilim var,zamanın otoritelerinden okuduğum,duyduğum bilgiler var.Neden Hz.Ali’(as)’den, İmam’dan,Mutahhari’den bir sözü aktardığımda bunları tevil ediyor kabul etmiyorsunuz..Akıllı adam aklını kullanır, daha akıllı adam başkalarınında aklını kullanır
                    Hedefi olmayan insanın varacağı yer karanlıktır.Hedefiniz ne?Sizin hedefiniz dünyadaki herkes şianın tüm düşüncelerini benimsemesi ise bu düşüncenin de ne kadar uç olduğunu tartışabiliriz.Bu düşünce ile vahdet olur mu?İslamın maslahatı nedir?
                    Söyleyin peki;
                    Usul-u din nedir?
                    Usul-u mezhep nedir?
                    Furu-u din nedir?
                    “YA HEP YA HİÇ”mantığı benim şiarım diyorsanız,ben de bu mantığı ne kadar delilsiz olduğunu,yanlış olduğunu sizinle münazara edeyim.
                    Allah(cc)’ım beni ve kardeşlerimi afet,kalplerimizi yakınlaştır, kardeşlerine merhamet eden,onların yanlışlarını en güzel şekilde izah etme yeteneği ver.Allah(cc)’ım bizim de yanlışlarımız var ise ki vardır bizi de afet,bağışla.İLAHİ AMİN.
                    "Hiç bir insana rastlamadım ki, onda öğrenilecek bir şey olmasın."

                    Yorum


                      #40
                      : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                      ben imamlardan hadisleri yazarım ama silinecek.

                      Yorum


                        #41
                        : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                        'ALİ REHBERLİK KAPILARININ KAPISIDIR KIM O KAPISAN GİRERSE MÜMİNDİR O KAPIDAN ÇIKAN İSE KAFİRDİR.GİRİP ÇIKMAYAN İSE DURUMU ALLAHA KALMIŞ KİŞİDİR'

                        IMAM MUSA KAZIM ALEYHISSELAM
                        Benim değerli kardeşim MUSAVİ muhaddis olduğundan,hadislerin sahih olup olmadığını ve o hadiste ne tür incelikler var çok iyi biliyor.Yazdığın hadisi silme,silme ki bu mantığın neye hizmet ettiği görülsün.Hadisler çoktur yazarsın veya yazarız.Değerli kardeşim bu tür hadislerin zahirine bakarsak adımız tekfirciye çıkar,Ahbari’lerden farkımız kalmaz.Lütfen üstteki hadise dayanarak açıkla bakalım kimler kafir?Bu ithamlar bize yakışmaz.
                        Ben öyle hadisler biliyorum ki kendi kafama göre ya da zahire bakarak değerlendirdiğimde mesele çok vahim olur.Bize düşen Zamanın imamının veya onun eksenindeki alimlerin yorumlarına tabi olmaktır.Bunu unutmayalım ki biz muhaddis değiliz!!!

                        Yorum


                          #42
                          : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                          O yazdığın hadis usulu kafi ikinci cilttendir...senin gibiler şia hadislerini kabul etmezler sunni hadislerini kabul ederler çünkü imamet inancı yerleşmemiştir imam humeyniyi sadece devrim yaptığı için severler...

                          şia forumunda usulu kafiden hadis yazınca eleştiriliyoruz ya...şuna bak ...Rabbim islah eylesin...

                          imamlar dostlarımıza hadislerimizi öğretiin der muhaddis olma şartı koşmaz.hadis açık işine gelmeyince muhaddise devretmek yoktur.


                          (hadis girip çıkmayan Allaha kalmıştır diyor yani mustazaf olanlar kafir değildir. bunun gibi yüzlerce hadis var görmek istemesenizde var.hepsi yalansa toptan şiayı atalım)

                          Yorum


                            #43
                            : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                            1-Size ve diğer forum arkadaşlarıma her zaman Değerli,Mümin kardeşim olarak hitap ettim,bu şekilde de hitap etmeye devam edeceğim.Çünkü Ehli beyti sevdiğinizi biliyorum ,bu konudaki duyarlılığınızdan dolayı benim için değerlisiniz.Görüş farklılıklarına saygım var.Fikirlerinizi yazınız ama hiddetlenmeyiniz.
                            2-Ben İmam’ı Ehli sünnet alimlerinden ve Ehli sünnet hadislerinden öğrendi,sevdim.Bu acaba ehli sünnet için bir eksiklik mi?İmam devrim yaptığı için değil.
                            3-Ehli sünnet veya şia kaynağı önemli değil hadisin sahih olması önemli ,tabi ki gönlümüz ,tercihimiz ehli beyttendir.
                            4-Usuli veya Ahbari alimlerin hadislere bakış açısı nasıldır,bunu lütfen iyi irdeleyin.
                            5-İddianız çok isabetliyse kafir olan sahabelerin (Haşa) adları epey kabarık olacak.Sizden ricam fikirleriniz tutarlıysa bu sahabelerin isimlerini yazın çok merak ediyorum.

                            Yorum


                              #44
                              : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                              Ehlibeyt imamlarının bize anlattıkları sizin anlattıklarınızla uyuşmadığı gibi mantıkla asla da buluşmaz.

                              ehli sünnetin sahihinin zerre değeri yoktur kaynağı ehlibeyt olmayan her bilgi geçersizdir imamlarımız onların hadislerini okumayın demiştir.mantıken de bakarsak Allah görülecek diyen hadis ehli sünnetçe sahihdir yezide biat allahın emridir diyen hadis sahihtir muaviye cennette diyen hadis ehli sünnetçe sahihtir bunlara da mı inanacaksınız ? imamet ve vasiyet yok diyen hadislerde onlara före sahih oldığu için onların hadislerini kabul etmek insanı şiadan çıkarır.

                              İmam Muhammed Bâkır aleyhisselam buyuruyor ki:
                              “Bu evden çıkmayan sözlerin hepsi batıldır.”

                              Bihar ul Envar c2 sf 94 31.hadis.

                              Ehli Beyt aleyhimusselam buyurdular:
                              “Bizim şiilerimiz olduğunu sanarak başkalarının ipine sarılanlar yalancıdırlar.”

                              Bihar ul Envar c2 sf 98, 49.hadis.İmam Caferi Sâdık aleyhisselam’dan.

                              İmam Muhammed Bâkır aleyhisselam: Halktan birileri eğer doğru ve hakk söz söylerse onu mutlaka biz Ehli Beytten almıştır.Eğer halktan biri bir konuda doğru bir hüküm vermişse onun anahtarı ve kapısı ve asıl sebebi Ali bin Ebu Talib’tir.Şaşırıp hata yaptıklarında hata kendilerinden kaynaklanır.Doğru karar verdiklerinde o doğrunun kaynağı Ali bin Ebu Talib aleyhisselam’dır.”

                              Bihar ul Envar c2 sf 94

                              İmam Muhammed Bâkır aleyhisselam,yanında Hasan Basri ‘den bahsedildiğinde buyurmuştur: “Hasan sağa sola ne kadar giderse gitsin Cebrail’in kendilerine nazil olduğu bu Ehli Beytten başka bir yerde doğru ilme asla ulaşamayacaktır.”

                              Bihar ul Envar c2 sf 91,17.hadis.

                              Harun bin Hârice diyor ki: “İmam Caferi Sâdık aleyhisselama şöyle arzettim:Biz,siz Ehli Beyte muhalif olanların hadisini dinleyip sonra da onların aleyhinde delil olarak kullanıyoruz.Buyurdu kiinlemeyin onları(2) Allah onlara ve onların müşrik milletlerine lanet etsin.(3)

                              Serair(İbni İdris el Hilli) sf 475,Evalim,Bihar ul Envar.


                              Ali aleyhisselamın imametini tanıyıp kabul etmeyenler onun hakkını gaspedenler ve onunla savaşanlar kafirdirler.

                              Yorum


                                #45
                                : GEYLANININ EHLİBEYT HAKKINDA GÖRÜŞÜ

                                Ehli Beyt aleyhimusselam buyurdular:
                                �Bizim şiilerimiz olduğunu sanarak başkalarının ipine sarılanlar yalancıdırlar.�

                                Bihar ul Envar c2 sf 98, 49.hadis.İmam Caferi Sâdık aleyhisselam�dan.


                                biz burda böylelerine acaip derecede çok rastlıyoruz.. adam şiiyim diye gidiyor sünnilik ölçülerine göre kurulmuş terör örgütüne katılıyor...

                                bir diğeri şiiyim diyor gidiyor tamamın sünni tairkata, inancı hedefleri kaynakları ilkeleri amelleri tamamen sünni olan bir tarikata giriyor ya da böyle bir sünni alimin peşine takılıyor..

                                İmam böyleleri için yalancıldırlar tabirini kullanmaktadır.. İbret verici..

                                Yorum

                                YUKARI ÇIK
                                Çalışıyor...
                                X